Do męża zadzwonił pracownik Canal plus. Kończy się nam umowa i konsultant miał za zadanie przedstawić swoje propozycje. Wydawało się oczywiste, że trzeba się zapoznać z ofertą poprzez zadawanie pytań na temat dostępnych opcji. A ponieważ przy poprzedniej umowie oszukano nas i wbrew ustnym zapewnieniom pewne opcje były dla nas niedostępne z tego powodu, że mieszkamy za granicą, to tym razem mąż chciał uzyskać mejlowe czyli czarno na białym zapewnienie, że tym razem to się nie zdarzy.
Pomijam już fakt, że pani nie była w stanie zrozumieć o co nam chodzi i trzeba było jej to 20 razy tłumaczyć. W każdym razie kiedy to już pojęła oświadczyła że oni nie wysyłają mejli bo nie mają na to czasu. Mąż na to, proszę pani, to by zajęło o wiele krócej niż trwa nasza rozmowa.
TA ROZMOWA BYŁABY O WIELE KRÓTSZA GDYBY PAN NIE MIAŁ TYLU PYTAŃ oświadczyła konsultantka.
Kurtyna.
Dzień dobry
OdpowiedzUsuń\o/?\o/?
]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
\~/*
|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
(_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
[_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
)_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
[_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
(_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)
Jest na to takie ładne staropolskie powiedzenie! 🤬🤪
OdpowiedzUsuń🤣🤣🤣🤣
UsuńKristal
OdpowiedzUsuńJa wyłączyłam blondynkę po 45
Ci za chłam!
ja wytrzymałam pół godziny, co za szmira
UsuńA jakie ma recenzje!!
UsuńNa szczęście oceny widzów są jednoznaczne
A ta recenzja w punkt
Usuńhttps://youtu.be/b2JAsp9l7GU
Wytrzymałam godzinę , tragedia !!!
UsuńTo i tak najdłużej!
UsuńA rozmowa nie była nagrywana? Też bywaliśmy pozbywani tego, co wcześniej było uzgodnione, ale po pierdylionach telefonach oddawali. Mnie w tym najbardziej wkurza jedno, że stały klient ma zawsze gorsze warunki niż nowy. Brak premii za lojalność😡
OdpowiedzUsuńKoszmarne to jest. Ale nie tylko w Canal plus.
UsuńWymiana czatowo telefoniczna nie zawsze przynosi rezultaty niestety.
A nie daj buk być gdzieś kluczowym klientem🙈Same komplikacje zamiast ułatwień.
UsuńA człowiek by chciał po prostu dysydent usługę..
UsuńDostać!
UsuńOtóż to, stały klient dostaje gorszą ofertę, to jest na członku postawione, i dlaczego rozmowa, bo pani trajkocze jak nakręcona, po 5 minutach już nie wiesz co mówiła na początku, i może ci wcisnąć wszystko, to jest zwykłe naciąganie ludzi. powinno być karane. serio.. a ta wasza to był zwykły cham.
OdpowiedzUsuńBardzo była rozdrażniona i wezwała na pomoc menadżerkę...
UsuńA my tylko chcieliśmy jasność co do umowy. Taka brawurowa postawa.
UsuńCzyli nie przedłuzyliście umyć z nimi czy będzie jednak jakiś aneks?
OdpowiedzUsuńI prawdą jest jak pisała Czytaczka wyżej z bardzo długim nickiem😂,że starych klientów mają za frajerów i uważają ,że da się im wszystko wcisnać a nowym aby ich ściagnac dają dobre oferty
Ja mam z operatorem komórkowym taką sytuację . Na starej umowie mam lepsze warunki niż mi proponują w nowej ofercie ,która jest gorsza i wyższy abonament.
A jeszcze się zastanawiamy...
UsuńChyba zreszta dekodery odchodzą do przeszłości, więc ten.
Cypelku
OdpowiedzUsuńJak sprawy?
Mocy ogrom dla mamy Misieńki- zarażona w szpitalu covidem. Dziecko zdrowe. W środę będzie miało wymaz.
OdpowiedzUsuńO kurde. Znowu to świństwo w natarciu. Moce ❤️
UsuńMoce ♥️
UsuńOjej, wagon posyłam. Niech będzie dobrze! ❤️
UsuńOjej
UsuńA ona osłabiona porodem!
Ogrom mocy!!!
OdpowiedzUsuńA film rzeczywiscie do kitu:(
Te powyzsze moce dla mamy Malej misi! Zle sie podpielam, sorry.
UsuńA teraz w temacie. Dziewczyna mojego syna właśnie pracuje w Canal + i może to ona ci była 🤣🤣🤣 zatrudniają tam młodzież bez doświadczenia , bez zrozumienia oczekiwań klienta. To wszystko jest okropne, żadnego profesjonalizmu…. Współczuje obu stronom . A winni są ci na gorze, którzy tak to zaprojektowali
OdpowiedzUsuńNo mam nadzieję, że to jednak nie ta dziewczyna. Nie była w stanie zrozumieć prostego zdania i odpowiadała na pytanie,którego nie było...
Usuń