poniedziałek, 3 października 2022

Upierdliwy klient

 Do męża zadzwonił pracownik Canal plus. Kończy się nam umowa i konsultant miał za zadanie przedstawić swoje propozycje. Wydawało się oczywiste, że trzeba się zapoznać z ofertą poprzez zadawanie pytań na temat dostępnych opcji. A ponieważ przy poprzedniej umowie oszukano nas i wbrew ustnym zapewnieniom pewne opcje były dla nas niedostępne z tego powodu, że mieszkamy za granicą,  to tym razem mąż chciał uzyskać mejlowe czyli czarno na białym zapewnienie,  że tym razem to się nie zdarzy. 

Pomijam już fakt, że pani nie była w stanie zrozumieć o co nam chodzi i  trzeba było jej to 20 razy tłumaczyć. W każdym razie kiedy to już pojęła oświadczyła że oni nie wysyłają mejli bo nie mają na to czasu. Mąż na to, proszę pani, to by zajęło o wiele krócej niż trwa nasza rozmowa. 

TA ROZMOWA BYŁABY O WIELE KRÓTSZA GDYBY PAN NIE MIAŁ TYLU PYTAŃ oświadczyła konsultantka.

Kurtyna.

29 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na to takie ładne staropolskie powiedzenie! 🤬🤪

    OdpowiedzUsuń
  3. Kristal
    Ja wyłączyłam blondynkę po 45
    Ci za chłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wytrzymałam pół godziny, co za szmira

      Usuń
    2. A jakie ma recenzje!!
      Na szczęście oceny widzów są jednoznaczne

      Usuń
    3. A ta recenzja w punkt

      https://youtu.be/b2JAsp9l7GU

      Usuń
    4. Wytrzymałam godzinę , tragedia !!!

      Usuń
  4. Klientka canal+ od milionuf lat3 października 2022 08:41

    A rozmowa nie była nagrywana? Też bywaliśmy pozbywani tego, co wcześniej było uzgodnione, ale po pierdylionach telefonach oddawali. Mnie w tym najbardziej wkurza jedno, że stały klient ma zawsze gorsze warunki niż nowy. Brak premii za lojalność😡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmarne to jest. Ale nie tylko w Canal plus.

      Wymiana czatowo telefoniczna nie zawsze przynosi rezultaty niestety.

      Usuń
    2. Kluczowy klient pewnej sieci3 października 2022 09:05

      A nie daj buk być gdzieś kluczowym klientem🙈Same komplikacje zamiast ułatwień.

      Usuń
    3. A człowiek by chciał po prostu dysydent usługę..

      Usuń
  5. Otóż to, stały klient dostaje gorszą ofertę, to jest na członku postawione, i dlaczego rozmowa, bo pani trajkocze jak nakręcona, po 5 minutach już nie wiesz co mówiła na początku, i może ci wcisnąć wszystko, to jest zwykłe naciąganie ludzi. powinno być karane. serio.. a ta wasza to był zwykły cham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo była rozdrażniona i wezwała na pomoc menadżerkę...

      Usuń
    2. A my tylko chcieliśmy jasność co do umowy. Taka brawurowa postawa.

      Usuń
  6. Czyli nie przedłuzyliście umyć z nimi czy będzie jednak jakiś aneks?
    I prawdą jest jak pisała Czytaczka wyżej z bardzo długim nickiem😂,że starych klientów mają za frajerów i uważają ,że da się im wszystko wcisnać a nowym aby ich ściagnac dają dobre oferty
    Ja mam z operatorem komórkowym taką sytuację . Na starej umowie mam lepsze warunki niż mi proponują w nowej ofercie ,która jest gorsza i wyższy abonament.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze się zastanawiamy...
      Chyba zreszta dekodery odchodzą do przeszłości, więc ten.

      Usuń
  7. Mocy ogrom dla mamy Misieńki- zarażona w szpitalu covidem. Dziecko zdrowe. W środę będzie miało wymaz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrom mocy!!!
    A film rzeczywiscie do kitu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te powyzsze moce dla mamy Malej misi! Zle sie podpielam, sorry.

      Usuń
  9. A teraz w temacie. Dziewczyna mojego syna właśnie pracuje w Canal + i może to ona ci była 🤣🤣🤣 zatrudniają tam młodzież bez doświadczenia , bez zrozumienia oczekiwań klienta. To wszystko jest okropne, żadnego profesjonalizmu…. Współczuje obu stronom . A winni są ci na gorze, którzy tak to zaprojektowali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że to jednak nie ta dziewczyna. Nie była w stanie zrozumieć prostego zdania i odpowiadała na pytanie,którego nie było...

      Usuń