niedziela, 2 października 2022

Opętane wino

 Teraz w internetach robi karierę nawiedzony zakonnik Chmielewski i jego opowieść o opętanym kocie. Chodzi o to, że jeżeli ktoś Ci da coś w złej wierze, to ta rzecz może być opętana. Jak kot pewnej pani. Pani miała różne problemy i mimo regularnych wizyt u egzorcysty ciągle czuła diabła za skórą. Az do momentu kiedy przez nią wyegzorcyzmowano kota. Kot zrobił potworny bałagan w domu i zniknął. 

Także Mela. Myślę, że fino od śfagra zniknęło bo było opętane!! Intencje śfagra są fiadome wienc ten.  Przyznaj się tylko, kiedy byłaś u wyganiacza diabua i które okna były podejrzanie najbrudniejsze. 

Hue hue

51 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. 🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. aż poszukam tej historii ale bez szukania zmartwiła mnie bardzo, bo nieszczęsne koty i tak są podejrzewane o wiele nadprzyrodzonych zdolności i cech, które dotyczą człowieka, na przykład złośliwość

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym winem Meli to pewnikiem masz rację, Rybko:)))
    I do Cypelka - przeczytałam Twój wczorajszy wpis i ... szkoda slow:( Jedź po wynik i zrób awanturę!!!
    Dobrej niedzieli wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, wróciłam do wczoraj, Cypelku i mam radę. Opisz to wszystko jeszcze raz i wyślij do kierownika, dyrektora czy ordynatora. Na piśmie cała historie i poproś o reakcje, odpowiedź, wynik. Powodzenia!

      Usuń
    2. Cypelku!!
      To się w niczym nie mieści!!
      To jest zbrodnia na człowieku!!

      Usuń
    3. Wróciłam do wczoraj, żeby przeczytać. To nie do pomyślenia. Przecież Ty masz prawo znać ten wynik, a oni mają obowiązek udzielić Ci informacji!

      Usuń
    4. I trzeba ich postraszyć sądem!
      Bo to rzeczywiście jest bezprawie!
      Rzecznik praw pacjenta może?

      Usuń
    5. No trudno nawet skomentować. Rozumiem Twój fqurf Cypelku

      Usuń
    6. Powiedzcie mi Dziewczyny gdzie mogę przeczytać to postaram się pomóc Cypelkowi.

      Usuń
    7. Wczoraj ostatni komentarz na blogu ❤

      Usuń
  5. Jakby mnie ktoś chciał wyegzorcyzmować, to też bym uciekła. Zrobiwszy uprzednio potworny bałagan.
    Słyszałam o tym przypadku. To chyba raczej ten Chmielewski jest opętany. Efekciarz i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sekciarz. Też uważam że jest obłąkany.
      A kiedy ktoś chodzi na egzorcyzmy częściej niż do dentysty powinien zasięgnąć porady specjalisty od chorób psychicznych

      Usuń
    2. Ale co krzywdy narobi to narobi. Zwłaszcza, że większość ludzi to bezmózgi i to co znajdą w internecie albo usłyszą w tiwi biorą za prawdę.

      Usuń
    3. Robi bardzo dużo krzywdy. A ludzie protestujący są bezradni...

      Usuń

  6. Noż powiesiła bym dziada na suchej gałęzi. Serio. popierdoleniec. Jakby mało było cierpień tych kotów. Jazydów mordują bo się Isis ubzduralo ze to czciciele szatana... wszystko co złego się dzieje to wina wszelkichBOGOW. Strachów, wymysłów i głupoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ludzie idą za takimi oszołomami. Mnie to bardzo boli bo nie ma nic wspólnego z moją religią a niestety jest postrzegane jako głos KK

      Usuń
    2. Ty wiesz, że ja na KK i wyznawców zapiekłych mam kilera. Ale to prawda. KK nad niczym nie panuje a nade wszystko nad zasadami, które sam wprowadził...i nie mają one nic wspólnego z gminami pierwszych chrześcijan.

      Usuń
    3. I fakt, że nad tym nie panuje doprowadza mnie do białej gorączki!! I moje uczucia do fundamentalistów i hipokrytów są bardzo podobne do Twoich

      Usuń
  7. Fino jak fino, ale śfagier opętany jest napewno 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjonca bes śfagra2 października 2022 11:49

      Ale zamiast bałaganu, niech najpierf zrobi fino!

      Usuń
    2. Można nafet z wody🤭🤭

      Usuń
    3. Woda urody doda, wino to na bank piękne liczko2 października 2022 12:34

      Rybka, czyżbyś sondziua, że potrafi jak Jezus czynić cuda??😱

      Usuń
    4. Może nie ze jak Jezus, śfagier to raczej diabeł wcielony 🤭

      Usuń
    5. Śfagier ręce zloszone ma i wew pierfszej łafce w kościele siedzi. A powiedzieć o nim że diabeł fcielony to jak nic nie powiedzieć 😁

      Usuń
    6. Fiem . Na szczenscie nie widuje go zbyt czensto

      Usuń
    7. Dobre i to

      A może powiedzieć my, że już wypiłaś to wino i że bardzo Ci smakowało i czy nie mógłby dać Ci drugiego??

      Usuń
    8. Modlić się czynie o wengiel?2 października 2022 15:05

      Ale diabeu tera niestraszny bo wengla nie ma🫣
      I niefiadomo z czego to fino, że takie kfaśne byuo

      Usuń
    9. I skont Mela wiedziała, że kfaśne??

      Usuń
    10. Skoro kwaśne to znaczy ,że się w ocet przemieniło 🤪

      Usuń
    11. Wiedziałam że kfaśne bo on mię poczenstofau takim samym kiedyś 😜

      Usuń
    12. I dostau to fino od czuofieka który pasjonuje się robieniem Fin, przechowywau w takich uroczych piwniczkach. Śfagier - diabeł wcielony pokazywał mi jego kolekcje w piwniczce na zdjęciach

      Usuń
    13. Kciau zachencic mię żebym fypiua chyba 🤔

      Usuń
    14. Widać zobaczył wielgi entuzjazm przy tym próbowaniu że takie ci kupiu 🤣🤣🤣

      Usuń
    15. Ja ledfo lyczka zrobiuam i kusz goronco w paznokcie się mi zrobiuo, paliuo w pszełyku pszes te kfaśność, ech mówię Ci rybenko, całkiem nie dla mnie to fino od śfagra

      Usuń
    16. Bo to było fino dla nas!!

      Usuń
    17. a propos wina, wyczytałam, że Tusk ma otworzyć winnicę, po takiej reklamie...😂

      Usuń
    18. Byłby głupi gdyby tego nie wykorzystał
      A dochód na cele charytatywne i wygrywa wybory!

      Usuń
  8. Dzieki dziewczyny, dzis juz jestem spokojniejsza i jade jutro tam. Bedzie co bedzie..
    Egzorcystom mowie nie, to totalnie nie moja bajka.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę!
      A jak nie mamy tutaj kogoś kto może pomóc

      Usuń
  9. Dzisiejszy kabaret na Polsacie mnie powalił. Ależ oni maja jaja 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym czasie obejrzałam Hustle
      Serdecznie polecam

      Usuń
    2. Widziałam to i mi się podobało ale nie jakoś nadzwyczajnie. Napisz o Marylin Monroe bo ja po 15 minutach wyłączyłam.

      Usuń