piątek, 5 kwietnia 2013

Lubię tu być

Ale lubię też mieszkać trochę dalej stąd
Może się przyzwyczaiłam po prostu?

Niedługo będzie 16 lat  tej emigracji.

Wilele rzeczy się zmienilo. Do Polski jest o wiele bliżej
SKYPE sprawia że łatwiej podtrzymywać więzi .

Generalnie jest dobrze.
Dzisiaj mam nadzieję na fajne zakupy z córką :)))
A potem odrobina kurtury w teatrze:))
O ile uda się nam odkopać ....

Ale najważniejsze Iwonka eM ma dziś urodziny i ja jestem tutaj, wyjątkowa to sytuacja.
Wszystkiego najlepszego moja droga niezwykła przyjaciółko:*:*:*

ps
umarła  Ola (patrz obok)
znałyśmy się krótko
była młoda i dzielna

55 komentarzy:

  1. buziaki:DDD
    a dla Iwonki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prezent mam nadzieję dostacja
      Ciekawe, nie?

      Usuń
    2. na bank dostacja
      :)))

      Usuń
    3. Przed kafom jeszcze stukałam i mnie siem paluchi czenśli :PPP

      Usuń
  2. dobrego dnia,udanych zakupów zwłaszcza,że podobno są obniżki wiosenne:PPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra wiadomość bo jatylko w obniżkach kupujem;)
      jadem do outleta:))

      Usuń
  3. i ja się dołączam do życzeń, owocnych zakupów, miłego dnia i oczywiście wielu wspaniałych przeżyć w teatrze :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak przeczytałam tytuł to się przeraziłam, że dobrze ci w internecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zapowiada się wyjątkowy dzien!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Milego dzionka,udanych zakupow:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rybcia, a na co do teatru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatka wariatek
      Brzmi jakoś tak swojsko, nie?:PPPPP

      Usuń
    2. a ja 22 na "Ja, Feuerbach"
      i jusz siem nie mogie doczekać:P

      Usuń
    3. Moja teściowa też sie na wybiera wkrótce
      Może siem spotkacie?

      Usuń
    4. ja we f sfoim mieście bendem oglondała...
      teściowa z Łodzi?

      Usuń
    5. Myślałam że jedziesz z wycieczkom z fabryki do stolycy;)

      Usuń
    6. najeździłam siem w czasach studenckich do stolycy, do teatruff:P

      Usuń
    7. Aaaaa
      To stondś taka yntelygentna:))

      Usuń
    8. rybcia, Ty mię ciongle obrażasz!
      ja siem pytam - dlaczego??? :PPP

      Usuń
    9. Ja ciem kocham
      I ty fiesz o tem

      Usuń
    10. fiem, fiem:)))
      ja Ciem tysz

      Usuń
  8. Niech to bedzieWasz dzien!
    milego uroczystego kurturarnego a na koniec drinkowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wypada zdrowie przyjaciółki z trzydziestoletnim stażem wypić,. Prawda?

      Usuń
    2. Taki jubileusz zobowiázuje :)))

      Usuń
  9. Dziefczynki!
    Ale mam dla was dobrą wiadomość!
    W maju ma być tak ciepło ze bedzie można po sniegu chodzić w klapkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i okularach przeciwsłonecznych :D

      Usuń
    2. hahahahahaha

      a ja pamietam snieg w maju 2005

      Usuń
    3. moje dziecko wczoraj zapytało, czy jak zrobi się cieplej, to będzie mogło chodzić bez tej ciepłej kurtki. bo chodzi w niej już tyle czasu, że chyba zapomniała, że można bez, a nawet - szaleństwo! - w krótkich spodenkach i koszulce.

      Usuń
    4. Bo do wyobrażenia sobie chodzenia bez zimowych ciuchów trzeba nie lada wyobraźni

      Usuń
    5. ale czy śnieg będzie na tyle twardy, żeby można chodzić w klapeczkach na obcasikach? :)

      Usuń
    6. myślę, że ostre da radę.

      Usuń
    7. ostre pewnie zawsze da radę, al ja pytam, czy ja dam radę, więc może jakoś w skali Mohsa określić :)?

      Usuń
    8. ja zapadnem siem w tym śniegu nawet bez obcasuf, więc chyba jednak poczekam, aż siem rozpuści.

      Usuń
    9. za miesionc matura, zakwitną kasztany... :p

      Usuń
  10. dawno mnie tu, Rybeńko, nie było.. sto lat dla Twojej Przyjaciółki! i buziaki dla Ciebie :) fiu, fiu, 30 lat, piękny macie staż! :)))
    tymi klapkami na śniegu popłakałaś mnie ze śmiechu. oj, jak mi tego było trzeba..

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze mi tu u ciebie:) u mnie sprzątanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducho
      Ale mam nadzieję że sie nie stresujesz porządkami!!

      Usuń
    2. tak sprzątasz Ostre że nawet dzień dobry nie mogę Ci powiedzieć.
      No to, miłego popołudnia.:)

      Usuń
  12. Ty 16 lat na emigracji, a ja 16 lat po wizycie w mieście śmierci...jakoś tak mnie na wspominki wzięło :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. po teatrze od razu idziesz pić? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No
      Poszłam od razu
      Teatr fajny
      Jako że z rezyserem jetem po i imieniu
      Usmialam siem

      Usuń
  14. 16 lat na emigracji...jak to znajomo brzmi...u mnie minie 16 lat w maju...torta chyba nie bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja w niedzielę po obiedzie powiedziałam mamie, że ma teraz spokojnie usiąść na kanapie i wyciągnąć nogi. i wcale mi nie było do śmiechu, gdy to usłyszałam to, co powiedziałam. coś, niestety zdarza się, że mówienie wyprzedza u mnie myślenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda, to w sam raz koment na moj dzisiejszy post!!

      Usuń
    2. chyba z głodu mnie siem posty pomyliły. i teraz siedziałam i szukałam, gdzie ja go wpisałam.
      zaraz przepisze na dziś.

      Usuń
    3. ale tu tez pasuje, zauwazylas?

      Usuń