czwartek, 24 października 2024

Smaczki

 

Bardzo mi się to zdjęcie podoba. Trzeba się przyjrzeć i zwrócić uwagę na buty;). A za tą matą są drzwi wejściowe do domu. 



Na wyspie pewnie są bardziej uzdolnieni tłumacze języka polskiego;)



A po sprzątaniu pokoju czasem nasze piżamy lądowały na lampach, no cudo. 

My zajechaliśmy do Valletty, hotel w samym centrum i nie wiem jakie anioły nad prowadzą ale znaleźliśmy miejsce parkingowe, cud drodzy państwo. 

I nie myślimy, że to przedostani masz dzień o nie. 

38 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślę, że to było na chwilę, do ścielenia łóżka a potem zapomnieli

      Usuń
    2. hmm a może żebyś spodpoduszki nie zapomniała :-DDD

      Usuń
    3. I nie poszła goła spać😁

      Usuń
  3. Buty, to buciory, może w nocy koty w nich śpią?
    W hotelu na Krecie pokojówki układały nam z piżam łabędzie, szkoda że równie dużo uwagi nie poświęcały łazience...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, że wkładały wam do piżam łabędzie 🫣

      Usuń
  4. Wyłączamy myślenie i korzystamy z każdej sekundy.😁❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak!
      To myślenie samo się wyłącza na widok morza i słońca

      Usuń
  5. A mój OM nie ma piżamy. I teraz sobie uświadomiłam, że Tata też nie śpi w piżamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak wybiera się na mężów podobnych do tatuuff!

      Usuń
  6. Hm, u mnie na kloszach pełno kurzu ale może tam je odkurzają..? Bo moja piżama po mojej lampie byłaby nie tenteges😂
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
  7. No takie nowoczesne instalacje przestrzenne:)Nie to, co te nudne łabędzie układane w prawie wszystkich hotelach:😀( zdarzyło nam się nawet w Austrii zimą, bo Pani pokojową była Wietnamką i układała piżamki( grube!), jak u siebie! A że szczęśliwi czasu nie liczą, to i Wy tak czyńcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie myśleć, jaka epoka, jaki wiek jaki rok i jaka godzina;)

      Usuń
  8. Podoba mi się wejście do domu, ma klimat. Piżamy na lampach...czemu nie, fajnie :)
    Najlepszości. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc wprawdzie dawno już tego nie widywałam, ale zawsze mnie wk...denerwowało zostawianie butów na klatce schodowej, niektórzy mieli takie przykry zwyczaj, za progiem papucie i to takie zawsze dla mnie było śmieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj
      To ja tak robię;)
      Ale sąsiedzi nie narzekają, bo mieszkają piętro wyżej,)

      Usuń
    2. ale przechodzą obok tych butuf

      Usuń
    3. Nie narzekajo!
      Sami też tak trzymają

      Usuń
    4. mieszkam na parterze i nie znam somsiadów powyżej i nie sprawdzam, czy wystawiają butelki na mleko😝 ale kiedyś się wkurfiłam, bo pod moimi drzwiami położyłam wycieraczkie dla moich butuf, które wstawiam do domu a okazało sie, że somsiedzi chętnie z niej korzystają

      Usuń
    5. Bardzo mnie ciekawi dlaczego zostawia się buty przed drzwiami.
      Grażyna

      Usuń
    6. Żeby w domu nie ekhm pachniało?

      A tak serio
      Na moim piętrze jest tylko moje mieszkanie i mam swoje szafki na buty, przedłużenie mieszkania
      Bardzo praktyczne,i nikomu nie przeszkadza

      Usuń
    7. Dodam, że w bloku są 3 mieszkania

      Usuń
    8. jakby mi spóldzielnia pozwoliła, zabudowałabym swój korytarz nienależący do mnie... ja tam bym do Ciebie posłała paniom Hiacyntowom Bukiet:)

      Usuń
    9. Moje pytanie wynikało stąd, że w nowych blokach młodzi ludzie zostawiają buty na wycieraczce. Na każdym piętrze. Po prostu tego nie ogarniam. Jeśli śmierdzą to czemu mają śmierdzieć w części wspólnej? A poza tym przecież ktoś może je zabrać. Korytarz też bym chętnie zaadaptowała ale się nie da.
      Grażyna

      Usuń
    10. Moje nie śmierdzą bo są w szafach. Niby może ktoś zabrać ale midi się nie zdarzyło, bardzo mało ludzi u mnie mieszka
      Nie wiem o co chodzi z butami na wycieraczce

      Usuń
  10. potuukuam muj ukochany kubek
    buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oesuuuuniuuuu!
      Takiech jusz ni ma
      Cza czegoś poszukać...

      Usuń
    2. na szczenście kuuka som caue, mam kilka ukochanych kupkuf

      Usuń
    3. moje zielone kuuko wyblakło...

      Usuń
    4. Rybcia!!!
      mie sie potuuk kubeczek s serduszkamy a nie s kuukamy

      Usuń
    5. Aaaaa
      No to nie wię😁😁😁

      Usuń