poniedziałek, 14 października 2024

Odkupić czyjeś marzenia

 


Nie spotkałam się z tym jeszcze nigdy. 

W centrum handlowym na południu Francji stały takie pudla wypełnione różnymi przesyłkami kurierskimi, które nigdy nie dotarły do adresata. Można je kupić w cenie 22 euro za kg. Ale kupujesz kota w worku! Ludzie macają, wąchają, deliberują, zaryzykować te euro czy nie??

Prawie żałuję, że nie kupiłam czegoś. Ale to by było trochę ekhm...krępujące?? Dziwne??

No i wcale nie jest tanio!


Były też torebki w tym centrum;)

26 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś program tv o takich zakupach w ciemno! Niektórzy ludzie wręcz nałogowo robili zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ka kiedyś kilka razy kupiłam takie paczki w Villeroyu
      Ale wiedziałam, że tam jest porcelana. I do dzisiaj mi służy

      Usuń
  3. Torebki ty masz ładniejsze! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. stówkę za los ważący kilogram, no, ryzykowne, ale z drugiej strony każdy los wygrywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dostaniesz za to książkę, jak zarobić milion w tydzień albo wyleczysz raka moczem konia 🤪

      Usuń
  5. Oglądałam taki program, w którym licytowano zawartość magazynku garażowego. Niektórzy w pudłach i paczkach trafiali cenne rzeczy, inni same śmieci... kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije!

    OdpowiedzUsuń
  6. to zupełnie jak jedzonko, jakiś miesiąc temu pisałam o takiej aplikacji, paczka niespodzianka za 25 złotych, żeby sie nie zmarnowało, tylko bardziej:-)
    przyjemnego podróżowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak do końca w ciemno, zapodajesz aplikacje na telefon, i wyskakują ci knajpy, cukiernie i sklepy...trochę można kombinować. na przykład w cukierni słodkie bułki, rogale, ciasta, w knajpie obiad :-) ale pewnie też i naciąć na coś dla nas niejadalnego. Najwieksza niespodzianka, to sklepy typu biedra :-))

      Usuń
    2. Bardzo mnie to zaintrygowało

      Usuń
    3. Too Good To Go. zainstaluj, na przykład teraz patrzę, że w mojej okolicy dwie paczki za 20 zł. Można śledzić ulubione cukiernie albo knajpy...chodzi o nie marnowanie jedzenia.

      Usuń
    4. Ale często bywasz w Warszawie

      Usuń
    5. Ostatnio się powstrzymuje😅

      Usuń
  7. To pudło jakieś obskurne,mimo"bienvenue"😊torebki natomiast straszne "zwyklaki" bez pomysłu i wyrazu..no,to sobie pomarudzilam😀widać,że mi lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się zgadzam
      Ale musiałam cyknąć fotę
      Jedyną ich zaletą były ceny;)

      Usuń
  8. Z ciekawości, dla zabawy chyba bym kupiła w ciemno taką przesyłkę. Twoje torebunie ładniejsze.
    Miłego dnia. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Maria

    To się nazywa dąb skalny
    Dąb kermes

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne. To już mogli odpakować i zrobić wyprzedaż. Nie kupiłabym za 22 euro. To chyba koszt zaspokojenia ciekawości :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pan sprzedawał na straganie takie paczki po 25 zł. Widziałam, jak jedna pani kupiła w ten sposób zimową kurtkę, a ktoś inny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  12. 25 zł to można zaryzykować, zwłaszcza jak się ma wielu znajomych

    OdpowiedzUsuń