niedziela, 13 października 2024

Mistral

Pierwszy raz byłam na południu Francji w poprzednim wieku. To była moja podróż poślubna. 91 rok . Oczywiście nie za bardzo zwiedzaliśmy, pojechaliśmy do pracy, zbieraliśmy jabłka, gruszki i melony. W lipcu i sierpniu,  dni były bardzo gorące, oczywista. 

Mieszkaliśmy na campingu, pod namiotem, warunki były proste, pranie było ręczne a suszenie wiatrowe. I wtedy najbardziej cieszył nas Mistral, bo kiedy wiał to zanim się rozwiesiło ostatnią rzecz na sznurku pierwsza już była sucha!

A teraz się dowiedziałam, że Mistral może być zimnym wiatrem, wow!

Piękna południowa jesień mnie powitała 









Miłej niedzieli!



8 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimne wiatry nie są miłe, ale gdy zwiedzamy inne kraje, to każdy jest dobry! U mnie niedziela barowa, zimno, deszczowo, wietrznie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrznie to jest
      Liczę, że będzie się polepszać!

      Usuń
  3. Udanej niedzieli, Rybenko!
    Mistral zimny czy ciepły, nieważne. Ważne towarzystwo, prawda?
    No i przyłapałam Cię!!! Napisałaś do słowo na J.😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to za granicą, to super nie liczy!!!😄😄

      Towarzystwo absolutnie najważniejsze

      Usuń
  4. W podrozy nie wazne czy cieple, czy zimne wiatry. Wazne aby dobre wiatry wiodly na kazda okolicznosc. Wiec, pomyslnych wiatrow!

    OdpowiedzUsuń