wtorek, 15 października 2024

Ja to naprawdę mam szczęście do ludzi

 Nie raz zresztą o tym pisałam. Bardzo trudno jest mi sobie przypomnieć kogoś, kto mnie naprawdę zawiódł czy skrzywdził. Jak się skupię to może na palcach jednej ręki się da policzyć. Bo głupot w stylu kłótni z nickiem na blogach naprawdę nie uznaję za rozczarowanie czy porażkę, w budyniowym świecie są budyniowe zawody.

Spędziłam naprawdę uroczy weekend w uroczym miejscu z uroczymi ludźmi. Czułam się o wiele lepiej niż w domu, bo nie musiałam gotować, robić zakupów ani sprzątać 🥰🤩 

Ludzie są dla mnie bardzo ważni. Czerpię z nich jak wampir. 

A nie jak wampir zupełnie zapomniałam, że był dzień nauczyciela!Przepraszam wszystkie i wszystkich nauczycieli i naprawdę Was kocham i podziwiam!!

Cierpliwości i miłości od dzieci i rodziców!


No i mamy dziś rocznicę wyborów 

Co by nie mówić i jak nie narzekać, pognaliśmy wcielenie zła. Howk.

12 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, ze tez mam szczęście do ludzi!
    Oby jak najwięcej miłych spotkań i mądrych u władzy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. a ludzie mają szczęście do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Klarka to zawsze umie człowieka zarumienić!

      Usuń
    2. lepiej zarumienić niż wq...wić

      Usuń
    3. Klarko, żebyś mnie wkuwiua to jest miszyn imposibul!

      Usuń
  4. Ludzie są ważni. Relacje są ważne. I dobrze mieć wokół siebie życzliwe osoby. Każdy ich potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O te relacje trzeba dbać. Znam taką, co zawsze narzeka, że do niej nikt nie dzwoni i nikt o nią nie dba a jest czasem tak niemiła dla ludzi, że nikt nie chce się narażać na ciągłe impertynencje...

      Usuń
    2. Zawsze mnie to zastanawia, że w takim przypadku nie daje to nic do myślenia takiej osobie.

      Usuń