sobota, 12 października 2024

Ale życie jest ciekawe!

 Skończyłam czytać autobiografię Michele Obamy. Szalenie ciekawa. Ileż ona miała takich momentów w życiu pt gdyby mi ktoś powiedział 5, 10, 15 lat temu, że będę robić to, bywać tam, być tym to bym nigdy nie uwierzyła.

Każdy z nas ma mnóstwo takich sytuacji. Bo życie jest nieprzewidywalne...



Nigdy nie myślałam, że można polecieć prawie do obcego człowieka, którego jednak się zna, ale zarazem się nie zna... Dobrze, że Klarka przetarła mi szlaki😃

Życie naprawdę jest nie tyle pudełkiem czekoladek ale jednym ogromnym jajkiem z milionem niespodzianek.

Koniecznie przeczytajcie Moja Historia pani Obamy!


11 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, historia świetna, książka bardzo ciekawa!
    Buziaki dla was i nie obgadujcie nas za bardzo 😝🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, nieprzewidywalne jest życie, ciekawy świat!
    Nie tylko pani Obama miała ciekawe życie, sporo takich życiorysów i wśród zwykłych śmiertelników:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście! I przy każdej historii możemy zajrzeć do świata, którego nie znamy!

      Usuń
  4. wspaniali, niezwykle gościnni ludzie, piękne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak - życie zdecydowanie jest nieprzewidywalne...
    Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział, czego doświadczę, z czym się będę mierzyć - nie uwierzyłabym...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ta książka była przełomowa. Ona opisywała, że jej tata, najmądrzejszy człowiek jakiego znała, nie mógł zostać elektrykiem, bo by zostać elektrykiem musiałby zapisać się do uni, a unia czarnych nie przyjmowała. W między czasie przybywali imigranci z Irlandii czy Polski i się dorabiali, a oni takich możliwości do niedawna nie mieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te aspekty rasistowskie są bardzo ważne i bardzo dużo pokazują o Ameryce. Walczącej za granicami o sprawiedliwość a u siebie....

      Usuń