wtorek, 10 września 2024

Już jadę ale wakacje zacznę w niedzielę

 Ojczyzna wzywa

Ruszam, sama. Auto, książka, kawa, droga i ja. Cała na czarno. 

Żart 

Żart?...

Trzymajcie kciuki, co by korasuufff nie było i żeby nie padało. Przewidziany nocleg za Wrockiem

Muszę min załatwić pewną urzędową sprawę. Pani z urzędu jest tak miła, że w telefonie była pod: Złota kobieta z urzędu. Niestety nr zapisał się w telefonie a telefon poszedł się bujać.. Czyli wejdę i powiem, że szukam złotej kobiety. Na pewno ją znajdą;)

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedź szczęśliwie i niech się znajdzie kobieta i niech się wszystko gładko uda załatwić! 🍀

    OdpowiedzUsuń
  3. Szerokiej drogi i samych złotych ludzi na drodze!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. szacunek i podziw, i życzenia szczęśliwej drogi i miłego hotelu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Też mam różnie ponazywanych ludziuf w tel. Najgorzej z dentystką, bo długo nie znałam jej nazwiska i zawsze z lekkim stresem umawiałam wizyty😅 Przed ostatnią już postanowiłam odszukać jej dane, by się więcej nie stresować.
    Ale czasem mam problem, bo nie pamiętam np pod jaką literką jest ten czy tamta
    zapisani.
    Spokojnej drogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie dosłyszałam imienia i nazwiska, ech

      Dzięki

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie było najgorzej
      Ale bez przygód się nie obyło

      Usuń
  7. Dobrej podróży i szybkiego załatwienia sprawy. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki
      Dużo tego i wsparcie mocami się przyda

      Usuń
  8. Pewnie już dojechałaś do hotelu, więc odpocznij sobie!🙂

    OdpowiedzUsuń