środa, 11 września 2024

Jak się baba uprze to nawet złe moce jej nie powstrzymają

 Zarezerwowany hotel czekał na Rybeńkę w Oleśnicy 

Była ona zmęczona po niezbyt dobrej nocy ale bardzo bardzo nie chciało mi się zaliczać kolejnego hotelu po drodze. Follet trzymał w napięciu,  Kawki, taki tytuł 

Albo podobny.

Choć muszę przyznać, że nie miałam dużych nadziei, bo nie byłam w przytomnej formie 

Aż tu nagle!

Jadę ja sobie germańską autostradą, a pojawia się korek. Wypadek przed nami

 Mniemce zrzucają wszystkich z autostrady a mi dokładnie w tym momencie rozładowuje się komórka. Tak, mam kabelek do ładowania ale jestem w takim momencie, że już samo podłączenie jest wyczynem a co dopiero odblokowywanie i załączanie mapy a baaardzo jest mi w tym momencie konieczna, bo którędy na Grunwald??!!( znacie tego suchara BTW??)

Jesooo

W pierwszej chwili pomyślałam, że to już koniec z marzeniami o nocy we własnym łóżku. Ale zaraz sobie uświadomiłam, że jakże niezbędna do życia adrenalina uruchomiła się w takiej ilości, że jak tylko przekroczyłam polską granicę, anulowałam rezerwację, też nie tak łatwo poszło, ale już was nie zanudzam.

Dzisiaj bardzo bogaty dzień. A zacznę chyba od cmentarza. Dzisiaj mijają 2 miesiące od śmierci Taty...

35 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulam Cię mocno, dzielna Rybko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, wulkan nie kobieta!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli jednak z przygodami
    może czas odczynić urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, liczę na Ciebie!

      Usuń
    2. będą potrzebne świece łojowe i widły gnojowe

      Usuń
    3. To ja już chyba nie chce tego odczyniania🤯🤯

      Usuń
    4. @Klarka - świece łojowe i widły gnojowe zrobiły mi dziś dzień
      :D:D:D

      Usuń
  5. a trzepali cie na granicy?? bo jeszcze tylko tego brakuje do pełni szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wyjeździe z lux nie
      Ale będziemy mieli kontrolę wracając
      Czeba będzie kontrabande w postaci nalewek i kiełbasy dobrze ukryć

      Usuń
    2. :-) ofszem kontrabande ukryj, bo niemce lubiom polską kiełbase hehe

      Usuń
    3. Kiedyś jak weszło Euro, to nas taki niemiecki na granicy wszystko na bok, żeby zapytać czy mamy euro Luksemburskie na wymianę
      Po 2 godzinach stania, czujesz??
      Niech on się cieszy, że żyje, hitlerek!!

      Usuń
  6. Trzymajcie kciuki w rybnym I slijcie jesli mozecie moce , po 14 moje dziecko ma badanie serduszka, moje ma szanse stanac do tego czasu
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, jak Ty Rybeńko ogarniasz rzeczywistość podróżniczą. Niech dalej będzie sprawnie i szybko. Najlepszości. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, Tys jest silna kobieta i jak się uprzesz, to wiadomo, nie ma mocnych
    Przyjemności na łonie🙂 i pozałatwiać wszystko planowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje Wam kochane, wybaczcie prosZe ale w tym szpitalnym kolowrotku telefon mi padl I dopiero z domu teraz pisze , wrocilismy I dziecie moje serce ma juz bez dziurek niepotrzebnych a podejrzane szmery sa niewinne , ja mam za to 5 lat zycia mniej od stresu ale teraz juz plakam z radosci
    BardZo, bardzo dziekuje za moce, jestescie wielkie

    OdpowiedzUsuń
  10. To bylam ja cypel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypelku, jak się cieszę!!
      Aż się uśmiecham
      Q te 5 lat mniej ze stresu są równoważone przez lata życia ze szczęścia

      Usuń