niedziela, 8 września 2024

Dramy część pierwsza

 Kiedy szłam spać w piątek mój telefon działał normalnie. Kiedy się obudziłam w sobotę nie działał w ogóle. Czarny ekran tadaaammm

Syn z walizkami, ja wyjeżdżam za kilka dni,telefon dość nowy, jeszcze na gwarancji. Stres mnie trochę przygnębił. Zaczęło się szukanie rachunku, bo nie byliśmy pewni, gdzie został kupiony. Nie dało się zweryfikować na stronie banku bo tego dnia akurat mieli przerwę techniczną...

Ale się znalazło, pojechaliśmy, oddaliśmy, ma pojechać do serwisu, odbiór za dwa tygodnie, nawet mały cud, dostałam zastępczego srajsunga. Ale każdy chyba wie, jak to jest z czystym telefonem, ile się trzeba naklikać, żeby mieć podstawowe wyposażenie. A ja ostatnio zmieniłam hasło do gugiela i nie uwierzycie, nie pamiętałam go!

Nie będę was zanudzać perypetiami, mam podstawowe funkcje, dwa tygodnie wytrzymam. 

I jak to dobrze, że się mi ta przygoda innego dnia nie zdarzyła, np w podróży albo na wyjeździe! 

Trzeba się tym ucieszyć;)

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj ☹️ dobrze, że zastępczy dali!

    OdpowiedzUsuń
  3. No pech prawdziwy 😱
    Mój mąż kupił aparat fotograficzny, wymarzony i nie zdążył zdjęć zrobić, coś tylko posprawdzał i okazało się,że wadliwy.
    Długo czekał na naprawę, przysłali tuż przed urlopem.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się kiedyś z jednym aparatem tak woziliśmy, nie umieli nam go dobrze naprawić, ech

      Usuń
  4. i jak my żyliśmy bez telefonów, jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można żyć bez telefonu, tylko to będzie inne życie

      Usuń
  5. Oj, a gdzie wyjeżdżasz kobieto, że tak wścibsko zapytam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz
      Do Polski 🙃
      Ale po kilku dniach obowiązków będą wakacje😇

      Usuń
  6. I pomyśleć, że kiedyś nie mieliśmy komórek...
    Wyjeżdżało się na urlop, telefon - jeśli w ogóle był - zostawał w domu, bo przecież był stacjonarny! A dziś w tych wszystkich srajfonach mamy całe nasze życie, więc bez nich czujemy się jak na Robinson na bezludnej wyspie. 😀
    Trzymaj się! Jesteś dzielna i dasz radę!😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. To straszne jak telefon pada. Wszystkie dane, ustawienia...
    A niemożność zalogowania się nigdzie jest dobijajaca.
    Utopiłam kiedyś swój w klopie.
    A jak mam zmienić telefon to jestem chora.
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz mam taką sytuację
      I w pewnym sensie będę zmieniała telefon, bo z tego wszystko wyczyszczą buuu

      Usuń
  8. No niefajna sytuacja.
    Za dużo mamy w tych telefonach, które już dawno nie służą tylko do rozmów, żeby nie odczuć straty.
    Ja bym musiała sobie przypomnieć pin do karty, bo od kilku lat płacę telefonem 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie
      Tyle rzeczy trzeba pamiętać albo odtwarzać!

      Usuń
  9. Hasła, hasła, wszędzie hasła.
    Kiedyś tak nie było.

    Ostatnio próbowałam sobie założyć aplikację M-Obywatel.
    Podczas instalacji tenże obywatel zażądał kodu do bankowości.
    A skąd mam znać kod, skoro non stop używam aplikacji bankowej w telefonie? Wyruszyłam na poszukiwanie papierów. Jeszcze ich nie odkopałam :P

    Na codzień nie myślimy o tym, jak trudne stanie się życie bez smartfona, gdy do zgubimy lub gdy się zepsuje.

    Mój telefon od jakiegoś czasu mnie straszy!
    Kilka razy na dobę wydaje okrutny dźwięk, którego nie da się powiązać z niczym. Dźwięk jest tak nieprawdopodobny, że kiedyś dostanę zawału! Póki co wyciszam telefon i jakoś daję radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesooo!!
      Chyba bym zwariowała, ja strachliwa jestę!

      Usuń
  10. Bossche! Ostatnio ktoś mi się włamał na konto I prosił o w płytę blikiem! Zaczynam bać się telefonu!🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jutro będzie o innych scamach!
      Dobrze, że byłaś czujna!!

      Usuń