piątek, 6 września 2024

A ja znowu byłam w kinie


 Syna jutro leci na studia, odgraża się, że do Bożego Narodzenia go nie zobaczymy to staram się budować relację a że kochamy kino...

Zaczęło się trochę szokująco, bo z opisu był to film hiszpański w wersji angielskiej. 

Taaaa 

Film był hiszpański i mówili po angielsku tylko wtedy kiedy mówili po angielsku 😄😄😄. Były napisy po francusku i holendersku, co pomagało oczywiście ale było wymagające skupienia. 

https://youtu.be/NL76KyPKQCY?si=KdspzTqYJBzhXrMe

Upon entry

Do granic

Chyba nie będę pisać o czym jest, bo się nie da. Taka drama toczącą się na granicy w USA, lotniskowej. Trochę o bezradności wobec tych, którzy mają władzę. 

Bardzo wam polecam

24 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iść spać, czy wypić kawę i poczytać oto jest pytanie

      Usuń
    2. Budząca się do życia6 września 2024 12:26

      Tak zrobiłam

      Usuń
    3. Długo nie trwało 😁😁

      Usuń
    4. Z piaskiem pod powiekami6 września 2024 12:57

      No krótko, 6 godzin, ale w nocy wstałam o 1 po prawie 3 godzinnej drzemce, więc bilans przyzwoity 😉 ale jestem niewyspana

      Usuń
    5. Twoje szalone życie nocne przeczy temu i owemu,i dobrze 😁😁😁

      Usuń
  2. A ja wczoraj dopiero Chlopow obejrzalam. Oczy mnie do dzis bola. Taki oczoplas dostalam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniał mi się film z Tomem Hanksem, też na lotnisku akcja.
    Hiszpańskie filmy bywają intrygujące!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terminal moja miłość!
      Tu jest odrobina z tego klimatu!

      Usuń
    2. @jotka - oglądałaś może "Contratiempo" ? Bardzo mi się podobał, może i Tobie się spodobał. (Mam nadzieję, że dobrze napisałam tytuł filmu :P)

      Usuń
    3. Nie oglądałam, nic mi nie kilka. Popatrzę.

      Usuń
    4. @ Dorothea, widziałam, takie lubię, zresztą ostatnio kino hiszpańskie zadziwia mnie pozytywnie
      jotka

      Usuń
  4. Od paru lat filmy mnie nie ciągną zupełnie. Ani w domu, ani w kinie, ani nigdzie. Dobrze, że czytam książki nadal. :D

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę żyć bez końca, bez filmów
      A syn to już w ogóle, pamięta reżyserów, kompozytorów. Nawet jak nie widział filmu to go zna

      Usuń
    2. tez sobie nie bardzo wyobrazam:))

      Usuń
    3. @_@ Widocznie jakiś dziwny jestem. W przeszłości oglądałem sporo filmów wszelakich, poza horrorami może z Rodzicielką. Ale potem jakoś się rozczarowywałem propozycjami TV. Zwłaszcza jak po raz tysięczny dają nawet dobre rzeczy można się wkurzyć i odpuścić oglądanie.

      Usuń
    4. No tak
      A my mamy dużo streemingow

      Usuń
  5. Rybko, czy film jest może w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli na strimingach gdzieś jest to na pewno z podpisami polskimi
      A może w necie jest?
      Nie wiem

      Usuń