sobota, 24 sierpnia 2024

Ahoj soboto

 Miałam wczoraj wolne 15 minut w centrum handlowym. Taki czas do przepękania (skąd to powiedzenie??)

Szukałam natchnienia do postu na dzisiaj.

Uświadomiłam sobie, że ja, królowa wyprzedaży, w tym roku kompletnie je sobie odpuściłam. Nie tylko dlatego, że nie miałam czasu. Gorzej jest z nastrojem albo raczej chęcią. 

Swoją drogą zaczynam czuć się jak dinozaur kupując w sklepach a nie na internecie. Znaczy owszem, na internecie też kupuję ale mało. 

Fakt, że w lux to nie jest takie łatwe jak w innych krajach. Cień życia w małym kraju. 

A wy co upolowaliście ostatnio?

33 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie, zawsze pod koniec lata myszy usiłują dostać się do domu, wszędzie rozstawiamy paści i tępimy, potem już jest spokój bo wiedzą, że jesteśmy niegościnni

      Usuń
    2. Też tak musiałam czynić niestety. Próbowałam też odstraszać takimi hałasami ale to też odstraszało mnie, bo ja to słyszałam, mam wrażliwe uszęta

      Usuń
  3. Duzego komara wieczorem. Wpadl na kosikosi-lapci przez otwarte okno. Fruwal pod sufitem, troche go gazeta przeczytana chcialam pogonic a on dwie lapki w moja strone wyciagnal. To ja zlapalam za nie i nasz uscisk dloni na zgode ustal za oknem. Komar pofrunal w ciemnosc a ja westchnelam wciagajac powietrze do srodka w srodku sypialni. Slubny komar juz chrapal w najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest materiał na nowelkę!

      Usuń
    2. Nowetka to mi sama wczoraj wpadla doo koszyka w sklepie. Kolorowa, caloroczna bluzka za 5 e, ktorej poczatkowa wartosc wyceniono na 59,95 e. Cenna dla mnie przecena :). Juz wyprana powiewa ja flaga przecen na letnim jeszcze powietrzu. Na sznurku. Jakby chciala uwiesc cieply jeszcze wiaterek.

      Usuń
    3. *nowetka=nowelka mialo byc.

      Usuń
    4. Cdnastepuje. Bluzke wykorzystam, wpisujac sie, na widowni kina, w barwy Chlopow i chlopek tanczacych na ekranie, na poczatku wrzesnia. O tym filmie pomyslalam kupujac nieregularny pasiak-wizytke. Postaram sie rowniez upolowac bilet w cenie kina w dniu dla ... seniorow, bo nie sprawdzaja tam daty urodzin jak w dniu emerytow. W razie czego chwyce pod ramie slubnego sinobrodego. The End!

      Usuń
    5. Też możesz iść wolniutko albo pożyczyć balkonik np;))

      Usuń
    6. I pojde wolniutko; sprawdzilam dni wyswietlania Chlopow. Nie przypadaja ani na dzien seniora, ani na dzien emeryta. Moze bilet na balkoniku dostane, trzeci rzad po prawo. :))))Schody na balkonik maja porecze. Nie skorzystam.

      Usuń
    7. To niesprawiedliwe
      Że nie wyświetlają w te dni
      Poręcze są sprawiedliwe

      Usuń
    8. Porecze tak. Nie sa nachalne :)))

      Usuń
    9. Sprawiają wrażenie, że były tam od zawsze...:)

      Usuń
    10. ...i zostana na zawsze. :))

      Usuń
  4. Okulary z filtem UV w dobrej cenie, bo poprzednie zniszczyła morska woda.
    Już dawno stwierdziłam, że chyba się starzeje, bo nic mi się w sklepach nie podoba, a to, co wpadnie mi w oko jest za drogie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki, niestety.
    Wełnę, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytam właśnie książkę, co mi czytaczka upolowała;)😘

      Usuń
  6. No 👒 kapelusz, który nie omieszkałam sfocić - całe 60 zł mniej od ceny wyjściowej 😄
    I jedną muchę, a to sukces, bo much w tym roku jakoś u nas nie ma, co właśnie sobie uzmysłowiłam
    No i ja jak już szłam do sklepu a były wyprzedaże, to… kupowałam owszem, ale rzeczy z nowych kolekcji 😂 No słaba jestem w te klocki…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym być coachem w tej materii;)

      I much u nas mnóstwo!

      Usuń
  7. Nic ,absolutnie nic w tym roku..Ale jakoś mnie to nie martwi 😎

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic! Chociaż wydałam 3 worki fajnych ciuchów, żeby zrobić miejsce.Nic, nic mnie nie skusiło.Też mnie to martwi, czy to nie depresja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być gorzej
      To może być starość 🫣

      Usuń
    2. Umiesz człowieka pocieszyć!🤣Ale też na to wpadłam!

      Usuń
  9. Sukienkę. Choć mam ich ze sto, i wyprzedaże mnie kompletnie nie interesują. Ale wyszłam z gabinetu stomatologicznego. I obok, w sklepie była taka ładna, kolorowa, wyprzedażowa... Pomyślałam, że w nagrodę za "bycie dobrym pacjentem" sobie kupię :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny wieczór
    Dobranoc kochani

    OdpowiedzUsuń