piątek, 23 sierpnia 2024

Rutynowy weekend?

 Nie wiem jak go nazwać

Normalny? Zwyczajny? Taki jak zwykle? Ale to moje ostatnie "zwykle" było chyba w czerwcu. I to na początku. 

Ślub córki, podróż do Polski. Śmierć taty. Pobyt dzieci u nas. Wariatkowo. A ja jestem ryba ze spokojnych wód. I to słodkich, nie żadna tam oceaniczna broń buk. 

Nie zaplanowałam nic specjalnego. Choć marzy mi się to czy tamto. Byleby nie płakanie na oczach innych osób;)

Wakacje jeszcze za kilka weekendów,i dobrze, muszę nabrać sił i odpocząć przed;)

A u Was jak?

Jakie szaleństwa zaplanowaliście?



Rybka breloczek od przyjaciółki.

33 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście zaczyna się dziś cudna, cykliczna impreza, będzie mnóstwo kulturalnych atrakcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje od poniedziałku, więc ogarnianie spraw przedwyjazdowych różnych.
    Będzie lepiej, Rybko! 3m się! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitna rybka wymiata!

      Usuń
    2. Bogusiu, ten przedwyjazdowy chaos najtrudniejszy ale potem już tylko odpoczywaj!

      Usuń
    3. Rybka jest cały czas ze mną bo wisi przy kluczach:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też powinnam, ale to po weekendzie
      jotka

      Usuń
    2. A ja poczekam do wiosny

      Tylko Meli nic nie mówcie 🤫

      Usuń
    3. Klarko

      A czy to nie jest niepotrzebna brawura??

      Usuń
    4. u nas chatka przy ziemi, okienka malutkie, cztery machnięcia szmatą, trzy ruchy ściągaczką i gotowe, wszędzie parter i sięgnę z podłogi

      Usuń
  5. Dziś u kosmetyczki..na dłużej😊Dzieci wracają z wakacji! W soboto-nedziele zjazd rodzinny😊 Fajnego weekendu wszystkim☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka widzę dobrze zaplanowana!
      Udanego zjazdu!

      Usuń
  6. Ja będę świętować urodziny, dziś zaczynam:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Rybko,działo się u ciebie tego lata. Czas na oddech. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 3 tygodnie i nawet wakacje będą.
      To też ciekawe. Pierwszy raz w życiu nie mieliśmy latem zaplanowanego wyjazdu. I Bogu dzięki bo by trzeba było anulować...

      Usuń
  8. Szaleństwa to mam od poniedziałku- serial wizyt u różnych lekarzy. Weekend mam nadzieję spokojny bez brawury, czego i tobie życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wery merci
      TA Tobie szaleństw bez potknięć.

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że weekend będzie beż atrakcji. Czego i Tobie z całego serca życzę.😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że to będą spokojne i miłe atrakcje (żadnych odwiedzin znienacka!!;))

      Usuń
    2. Żadnych odwiedzin! Dobra pogoda, dobra kawa, dobra książka.❤️❤️

      Usuń
  10. rypka świetna...nie wiem, chyba pranie hurtowe i nadal odpoczynek. Może sąsiadka i winko na sobotni wieczór a w niedzielę urodzinki u koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybko!
    Tu u Ciebie jest dobre miejsce.
    Życzliwe.
    Dzięki Tobie.
    Odpocznij.
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mietek jak zwykle mnie gotujesz. Jestem ugotowana rybka.

      Usuń
  12. Chciałabym móc nie robić nic w nadchodzący weekend. A robić będę bez przerwy, lista zadań do wykonania na szybko jest dłuższa, niż moje możliwości. Co rodzi frustrację już przed.
    A Ty odpocznij.

    OdpowiedzUsuń
  13. To dobrego weekendu Rybko!
    Ja planuje miniremont u syna, ale co wyjdzie z tych planow to hm...

    OdpowiedzUsuń