środa, 24 lipca 2024

Kuriozum

 Wiedząc już tydzień wcześniej, że pogrzeb będzie w poniedziałek zadzwoniłam do restauracji specjalizującej się w organizowaniu konsolacji i zarezerwowałam termin i liczbę osób, miałam zadzwonić następnego dnia, żeby ustalić menu i podać liczbę gości.  We środę już wiedziałam, że godzina będzie inna i chciałam dopiąć sprawy. To i zadzwoniłam. Zero odpowiedzi. To znowu zadzwoniłam za parę godzin. Nic. Następnego dnia kilka telefonów pod dwa numery i mejl. Zero. W piątek never kilka prób. Zależało mi na tym miejscu, bo blisko i w ładnej okolicy. 

Ale jak nie to nie. Zadzwoniłam do sali koło cmentarza i w godzinę wszystko było załatwione 

W niedzielę o 15 30 dzwoni pani, uśmiechnięta, że ona właśnie chciała ustalić szczegóły

Ja prdl! 

Pani chyba żartuje! Od kilku dni próbuję się dodzwonić, dobić do was! Jakbym nie miała żadnych innych problemów w tym czasie! Nie wiem, jak można w taki sposób prowadzić interes! Ale to jest państwa sprawa. Ja jestem bardzo rozczarowana i dla mnie takie zachowanie jest niedopuszczalne. Naprawdę myślała pani, że będę czekać do wieczora w niedzielę, żeby być pewną, że mam gdzie ugościć bliskich w tym smutnym dniu???

I odłożyłam słuchawkę. 

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. No kuriozum! Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy myślałam, że to pralnia brudnych pieniędzy...

      Usuń
  3. faktycznie, dość oryginalny, że tak się eufemistycznie wyrażę sposób prowadzenia biznesu...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówiłam kiedyś stolik na sześć osób w niedzielę, w klimatyzowanej restauracji. Posadzono nas w ogrodzie, bo trwały poprawiny po weselu, przepraszano itd. Na szczęście altana tez dawała trochę chłodu...ale fakt jest faktem.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo nie fajnie
      A ja kiedyś podjechałam pod hotel w nocy i go nie było😁

      Usuń
  5. mam nadzieję, że delegowałaś zadania i nie wszystko było na Twojej głowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ci to powiedzieć...

      Usuń
    2. Chyba się domyślam. Zawsze w rodzinie czy grupie jest taki ktoś kogo wszyscy jakąś cichą umową pasują na " super organizatora".
      "Bo ty jesteś w tym najlepsza,bo ty masz czas,bo ty się znasz " itd. Uściski Rybeńko ❤️❤️❤️.
      Nie zapominam @ tylko znów leczę kolejną infekcję gardła i oskrzeli...z oczu mi kapie,z nosa mi kapie 🙈🥺😷🤧

      Usuń
    3. Dla mnie to opóźnienie to nawet super...

      W pewnym sensie cieszyła mnie kontrola. Ale jestem wyczerpana.
      I nie wiem, kiedy odpocznę...

      Usuń
  6. Napisz komentarz - opinie na ich stronie lub Facebooku czy gdzieś tam... Może kogoś ostrzezesz.

    OdpowiedzUsuń