wtorek, 23 lipca 2024

Czemu ty się zła godzino

 Z niepotrzebnym mieszasz lękiem.

Jesteś a więc musisz minąć

Miniesz

A więc to jest piękne 


Znowu Szymborska. 

Ale to sobie powtarzałam wczoraj. Bo miałam w sobie dużo lęku. A przecież wszystko mija. 

Pogrzeb odbył się tak, jak powinien o księdzu dupku będzie w innym poście a na koniec goście odjeżdżający z cmentarza głośno trąbili, tak jak mój tato trąbił zawsze odjeżdżając do domu. 

Po poczułam więcej spokoju niż smutku 

Dziękuję za Wasze ciepłe słowa i myśli. A K za obecność. 

Jeszcze temat się będzie przewijał bo wokół było kilka ciekawych wydarzeń. 

36 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej spokoju, niż smutku... według mnie to jest okay... ze smutku raczej nic pozytywnego nie wynika, co prawda ze spokoju również, ale w spokoju tkwi potencjał, zaś w smutku ani nanograma...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się nie zgadzam
      Smutek jest potrzebny żeby docenić radość
      Ale nie można dać się smutkowi pokonać

      Usuń
  3. Dużo spokoju Ci życzę ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokój, wspomnienia, spotkania ...
    Koło życia :-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można się kłócić z naturą tego świata

      Usuń
  5. Wszystko mija, nawet najdłuższa żmija
    Choć czasem trwa latami
    Spokoju❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. odpocznij, nie zapominaj o sobie, jesteś potrzebna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczki nie pozwolą się zasmucić
      Potrzebuję tej chwili dla siebie, ale na razie marne szanse;)

      Usuń
    2. dziś dowiedziałam się, że proces zdrowienia przebiega dobrze, guz się tylko trochę powiększył ale nie jestem na umarciu, dlatego rzuciłam się do robót domowych i rozmroziłam lodówkę a teraz ledwo zipię
      usprawiedliwienie - mam źle w głowie, wiadomo

      Usuń
    3. Klarko!
      Jak cię nie kochać!!
      A nawet nie wiem, jak się ucieszyć tymi dobrymi wiadomościami!

      Usuń
    4. Klarko! Cieszę się!! Dobrych wieści nigdy dość ❤️

      Usuń
    5. Klarka, na pewno nie jesteś na umarciu.
      "usprawiedliwienie - mam źle w głowie, wiadomo" :) :)

      Usuń
  7. Spokój. To ważne, żeby czuć spokój. Smutek będzie się czasami pojawiał wtedy, gdy obejrzysz się za siebie. Ale to już będzie spokojny smutek. Trzeba iść do przodu. Zobacz, ile wokół Ciebie zieleni, wiatru, odgłosów, po prostu życia.
    😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nic mi się nie śni
      Choć miałam jeden sen, ale był tak głupi że aż śmieszny
      Muszę kiedyś opisać

      A ciebie przytulam!

      Usuń
  9. Rybeńko spokojności i najlepszości dla Cię. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakos to bedzie, bo byc musi. Troche lepiej, troche gorzej znow lepiej... siłuff dla Cie Rybko.

    Dzis odszedl ostatni najstarszy senior w mojej rodzinie najblizszej, jego seniorka juz 2 lata temu. Juz mu tam drzwi otworzyli pewnie, juz mu spokojnie, bo trudno mu bylo zyc. Tylko nam tu smutno, minela epoka naszych Babc i Dziadkow. Nie bedzie juz herbaty i kawy i ciasteczek wyciaganych z przepastnej szafy, ktore zawsze byly zeby nie zabraklo jak wnuki wpadna, nie bedzie scrabli, ktore zwykle wygrywali, nie bedzie opowiesci o wielkiej milosci przez 70 lat, o wspolnej pracy, wakacjach nad jeziorem... znalam ich ponad 20 lat, to bliscy malża, ale kochalam ich jak swoich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to ciepła opowieść!

      Taka kolej rzeczy ale to żegnaj jest jak nóż w serce

      Usuń
  11. Ksiądz dupek. Ileż złych emocji przynosi taki dupek. Na pogrzebie mojego SzM też taki był. Najgorsze w tym jest to, że gdy parę dni po pogrzebie mówiłam mu co było nie tak to buta, hardość i słoma z butów mało nie eksplodowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas myślę, co z tym zrobić. Czy my powiedzieć co zrobił źle. I tak go nie przekonam

      Usuń
    2. Może nie przekonasz ale powinien usłyszeć. Ludzie nie mówią i oni myślą, że nic złego nie robią.

      Usuń
    3. Powiedz mu. Zrób to dla siebie.

      Usuń
    4. Muszę tylko go zidentyfikować...

      Usuń