poniedziałek, 22 lipca 2024

Do zobaczenia tatusiu...

 Chciałam coś napisać ale nie mogę, bo mi się smartphone zepsuje od łez...

Tata miał czarnego kota. Kot za nim tęskni


Szymborska 

Umrzeć - tego się nie robi kotu.

Bo co ma począć kot

w pustym mieszkaniu.

Wdrapywać się na ściany.

Ocierać między meblami.

Nic niby tu nie zmienione,

a jednak pozamieniane.

Niby nie przesunięte,

a jednak porozsuwane.

I wieczorami lampa już nie świeci.


Słychać kroki na schodach,

ale to nie te.

Ręka, co kładzie rybę na talerzyk,

także nie ta, co kładła.


Coś sie tu nie zaczyna

w swojej zwykłej porze.

Coś się tu nie odbywa

jak powinno.

Ktoś tutaj był i był,

a potem nagle zniknął

i uporczywie go nie ma.


No nie ma:((((

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulam mocno ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybeńko ♥
    Znam wiersz. Tylko go przewinęłam. Zawsze przy nim płaczę, a poznałam go całe lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybko 💗. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dostaje się Nobla za byle co.
    Podobno każdy ma swojego anioła, Twój przeprowadzi Cię przez trudne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niektórymi rzeczami trudno się pogodzić...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wam dziękuję
    Przeżyłam jakoś

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybeńko, przytulam❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. 😪❤️Byłam dziś na pogrzebie kolegi. Też był tatą... Myślałam o Tobie...❤️


    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, co czujesz. Przytulam...

    OdpowiedzUsuń