niedziela, 26 maja 2024

Ach te mamy.

 Dzisiaj na żywo nie zobaczę żadnego mojego dziecka. Absolutnie nie jest mi ani trochę smutno z tego powodu. Jak to mój najstarszy powiedział, idealny dzień Matki;))

Kwiatki niespodziewanie dostałam w piątek, róże w moim ukochanym kolorze.



 Powspominam sobie też moją. Podziękuję jej, bo zawsze mi pomaga, no serio serio. Każdą sprawę załatwi. Choć jest taka jedna, z którą się trochę ociąga, ale może jest w tym plan boży?


Dobrego dnia mamom i dzieciom💚

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle bym miała mojej Mamie do opowiedzenia! Bardzo bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś powiedział, Dzień Matki i Dzień Dziecka możemy obchodzić wspólnie z dziećmi, a do świętowania nigdy za dość okazji:-)
    Najpiękniejszego!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze powiedział
      Tak właśnie jest!

      Usuń
  4. Też by mi nie było. Nigdy jakoś nie przywiązywałam szczególnej wagi do tego typu świąt. Acz każde spotkanie z dziećmi wszystkimi na raz zawsze mnie raduje, co dziś nastąpi…
    Za Mam okrutnie tęsknię, za prawie codziennymi rozmowami przez telefon (z Tatą czasem nie trwają minuty 😅) i wciąż nie mogę się pogodzić, że przyjeżdżam do pustego mieszkania…. i wciąż mam mokre oczy (teraz też) jak o niej mówię, piszę…

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia zawsze I wszędzie matkom.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/photo/?fbid=983105029864094&set=a.292953188879285
    Dla kobiet wszystkich płci

    OdpowiedzUsuń
  7. Można przyznawać publiczne środki dla fundacji ReFForm należącej do właścicieli sex shopów, można na hostel LGBT, można na film szkalujący Polskę "Zielona Granica", ale nie można przyznawać środków publicznych na wyposażenie OSP, szpitale czy klinikę "Budzik", bo to nieeuropejsko.
    Przyznawano środki nie tylko w oparciu o kryteria, ale też klucza ideowego? No co za zaskoczenie! Nie wiecie w jaki sposób miliony lecą w Warszawie do towarzystwa wielokolorowego i aktywistów przyczepiających się do ulicy? Czas dorosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż. Całym sercem wspieram wielokolorowe towrzystwa. A ty nie manipuluj, nikt nie mówi, że nie można wspierać Budzika, to ohydne kłamstwo
      Spadaj, do mamusi jedź życzenia złożyć!!

      Usuń
    2. Ciekawa jestem czy ten głupek obejrzał Zieloną granicę. Jestem pewna, że nie, bo ten film wżaden sposób nie szkalował Polski

      Usuń
    3. homofob nie mam matki....kto by ja chciał? matka się wstydzi.
      ale po co oglądać film skoro wiadomo, że polskę szkaluje :-))))

      Usuń