sobota, 25 maja 2024

Sobota inna niż wszystkie

 Dzisiaj moje dziecko formalnie z panny stanie się mężatką. Ajej mąż nie będzie już starym kawalerem;)). Taka sytuacja. Rodzice nie zostali zaproszeni co jest trochę rodzinną tradycją, bo na moim ślubie w urzędzie też byli tylko świadkowie. Jeszcze nie wiem, jakie będę miała emocje ok 16. Za to za tydzień...

 Spakowane wszystko pojechało już w kierunku Warszawy. Ja polecę po niedzieli tylko z torebką;.

BTW. Chyba kilkanaście torebeczek wieczorowych jedzie teraz do pl😱

No i dla kochanej Klarki specjalne zdjęcie choć już widziała 



51 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dni pełne radości! Niech młodych szczęście i miłość nie opuszcza ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. A to mnie zaskoczyłaś! 😳

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nikogo kto brałby dwa śluby od czasów możliwości wyboru, chyba że po latach od urzędowego decyzja o kościelnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie ślubu kościelnego

      Usuń
    2. A ja znam kilka par, co już po konkordacie tak robiły, ze względów praktycznych, żeby np ugościć tych, co nie będą na weselu po kościelnym

      Usuń
    3. Wcionsz w zaskoczeniu25 maja 2024 07:26

      Czyli jedziesz tylko na imprezę i dobrze myślę, że nie będziesz na ślubie córki?

      A ugościć można bez chodzenia do urzędu i nijak mi się to nie kojarzy z praktycznością a raczej z brawurą i rozrzutnością 😂 no ale jak ktoś lubi…

      Tuśka miała cerkiewny, Misiek cywilny, ale odbył się w ogrodzie domu weselnego z miejscami noclegowymi, co uważam za świetne (praktyczne) rozwiazanie… Goście nie musieli kursować, przyjechali w jedno miejsce i zostali do rana😉


      Usuń
    4. Źle myślisz;)
      Jadę na ślub z udziałem ceremoniuszki, zwany humanistycznym albo socjalnym. Sami sobie będą w gruncie rzeczy go udzielać. Będzie tam, gdzie przyjęcie weselne, na zewnątrz:)

      Usuń
    5. Ja musiałam mieć dwa śluby bo chciałam kościelny
      Ale cywilny to była czysta formalność bez gości.

      Też mi się bardzo podoba ta możliwość ślubu w plenerze.

      Usuń
    6. Wzruszajonca siem na ślubach25 maja 2024 08:35

      Oooo fajna sprawa, to w takim przypadku też bym nie zganiała gości i rodziny na ten urzędowy😉

      I w plenerze są cudne te śluby, serio…😊
      Jak dobrze, że dziś jest wiele rozwiązań, takich, jakie pasują młodym. Bo to ich dzień!
      To teraz tylko zaklinać piękną pogodę!!!!! Oby tylko z oczu się lało a nie z nieba!

      Ja na swoim cywilnym miałam gości, choć oczywiście to była 1/3 tak około 40 osób… kto chciał to przyszedł, byli rodzice i przyjaciele , rodzina, w tym samym dniu cerkiewny

      Usuń
    7. Już też byłam na takim prawienieślubie w plenerze i było niesamowicie wzruszająco!
      A pogoda splatała figla, to był jedyny tego lata weekend z chmurami, deszcz wisiał w powietrzu całe czas ale nic niepełnosprawnych spadło na szczęście
      Na 1go zaklinamy pogodę!

      Usuń
    8. A teraz rozumiem. Cywilny musi być, by był ważny urzędowo. Tak czy siak, byle było pięknie i teraz i potem! Miłość jest najważniejsza! ❤️

      Usuń
    9. Dokładnie tak!
      To nie wesele i ślub stanowią o tym, jakie jest małżeństwo

      Usuń
  5. Ale te najważniejsza stylowke raczej miej przy sobie...nie wiem,czy kurierom można aż tak ufać😊

    OdpowiedzUsuń
  6. o, to i ja u siebie wkleję zdjęcie sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciele naszych młodych brali ślub w Bibliotece Raczyńskich w Poznaniu, tydzień temu, a dziś jest dyskoteka dla przyjaciół, bo dla rodziny był obiad.
    Gratulacje i baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł!
      U nas będzie większość młodych ludzi na weselu, liczę na tańce i hulanki!

      Usuń
  8. Oj,to pogoda jest tu bardzo istotna.Ale przypuszczam,że jakiś dach mają w takich miejscach.Bylam na 2 takich ślubach ,w plenerze- u bratanicy było przecudnie,bardzo ciepla noc - drony,balony, gwiazdy..😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie pięknie, bo nie może być inaczej! Tańce i hulanki jak najbardziej wskazane.
    Niedawno ktoś mi wysłał filmik na którym 99 letni Antony Quinn tańczy zorbę i daje radę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!
      No ja mam zamarł dużo tańczyć 😍

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię 😊 nadal mogę tańczyć cała noc..ale już nie na wysokich obcasach😀

      Usuń
    3. Ja mam syndrom kopciuszka, wychodzę o 12🤭

      Usuń
  10. byłam ostatnio na takim humanistycznym w plenerze i było przepięknie i cudownie. U Ciebie też będzie , i pogoda sprzyja i kurierzy z pewnością dadzą radę a suknie i TOREBKI nie zaginą ;-)) Baw sie dobrze. i dużo pomyślności i zwykłego szczęścia dla młodej pary. ach jak mnie sie podobają te nowe możliwości. chyba sama się zastanowię na ślubem :-D z Naczelnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. To dopiero wydarzenie !!! Dużo miłości i szczęścia Młodym życzę!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  12. No to mam już kolejne dziecko 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam raz na ślubie w plenerze w górach i to był najpiękniejszy ślub, niezapomniany, jak z romantycznego filmu

      Usuń
    2. Wyślę Ci zdjęcia, jeśli też będzie ładnie za tydzień;))

      Usuń
    3. Całkiem przystojne dziecko 😁😍 i córeczka przepiękna 😍Gratulacje! ❤️❤️❤️ Niech będą szczęśliwi ❤️

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Młodych. Niech żyją w miłości i zrozumieniu. Niech patrzą w tym samym kierunku i idą przez życie ramię w ramię! 💐🤵👰

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli słowo stało się ciałem😊Gratuluję i cieszę się szczęściem Twojego dziecka,Rybko❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę jak gupia
      Ale czekam na prawdziwy ślub:))

      Usuń
    2. Lubiem jak siem ludzie cieszom🌷
      Chyba pogoda dziś nie zawiodła?w Wawie,oczywiście😀

      Usuń
  15. Szczęśliwości dla Młodych niech się miłują do końca świata i jeden dzień dłużej ❣️❣️❣️
    Gratulacje dla rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń