poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Wzór patriotki

 Ruszając z Poznania gógiel pokazywał mi, że dojadę na 20 59. Nie bardzo dawało to szansę na zdążenie na głosowanie. A groziło mi jeszcze tankowanie!

Ale nie poddałam się łatwo. Nie mogłam jechać za szybko bo benzyny by mi na pewno zabrakło. To jechałam w sam raz,  licząc że równa jazda zmniejszy konsumpcję smoka. I tak było. Czas dojazdu się skracał a benzyna była łaskawa. Problemem było jeszcze parkowanie. Nie pamiętałam, czy jest parking koło lokalu a obok na pewno nie ma. Całą drogę wymyślałam plan B. Okazał się niepotrzebny, miejsca były, miałam zapas czasowy i na dodatek nie byłam ostatnia!


W zasadzie padłam na rybi pysk, ale dałam radę. 

I było bardzo dużo młodych ludzi!

26 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ty! 👍
    A co do młodych, to mocno zaskoczyły mnie statystyki głosowania w grupie 18-29 lat....

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! my byliśmy rano i już urna w połowie pełna...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja miałam tusz za rogiem komisję i nie dotarłam, dlatego brawa dla Cię👏
    Acz u nas beze mnie wygrał obecny wójt, który dostał 4 razy więcej głosów niż kontrkandydatka i wprowadził 11 radnych na 15 💪
    Gdybym mieszkała na wschodzie, to doczołgałabym się do urny… a tak nawet odpuściłam sobie czołganie się na taras…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie też nie ma obaw
      Ale skoro miałam okazję jedna na 26 lat to skorzystałam:)

      Usuń
    2. I były szfagier siem nie dostał mojego dziecka 😅 co nas obie uchachało dziś, bo my zuo kobiety som… nie pisdzielec tylko sympatyk TD, ale to najmniej ważne- swojego czasu mocno Tuśce w robocie bruździł, nie mówiąc o prywatnych sprawach.
      A i jest szansa, bo druga tura na burmistrza w innej gminie, że pogonią pewną mende, bo od niej to pisowiec nawet lepszy- a ta menda (kobieta) oczywiście też brużdżąca w Tuśkowej robocie i w ogóle z symptomami mafijność, układów i układzików.

      Usuń
    3. To dobry dzień nastał
      Mendufff bardzo nie lubiejemy!!

      Usuń
  5. Rybko, brawo Ty!
    Ja pojechałam głosować na rowerze i nie wróciłam do domu zaraz ..ani trochę potem😊Dopiero przed wieczorem.U nas było cudnie cieplo,wręcz upał.Nad stawami oczywiście tłumy,ale znamy miejsca tajemne,gdzie nikogo prawie nie ma,a gęś gęgawa wyprowadza swoje małe..Piękny dzień 😊 u nas też bez dogrywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spędziłam dużo godzin na świeżym powietrzu
      Dzieci na konikach jeżdżą, jedna mała się uczy:)

      Usuń
  6. dopiero się obudziłam i nic nie wiem ale wiem, że moja gmina bezpieczna a Gdańsk i Warszawa wiadomo wzory z sewr i pis jak zwykle wygrał )))))))))))))))) wybory obuchacha
    Brawo za obywatelska postawe Rybeńko.
    młodzi ludzie jednak wybrali słoneczny łikend. coś czytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo im się nie chciało wracać do domu na weekend...

      Usuń
  7. Tak, piękna pogoda, a ja zepsuta. Czekam na lekarza

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Ty. Rybko dopłynęłaś na czas. Radosnego dnia. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Frekwencja katastrofa.... a
    wynik lewicy pokazuje, gdzie są Polacy w poglądach i
    myślę że to się szybko nie zmieni a internet to banieczka
    aktywistów z żadnym przełożeniem..
    Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że sobie lewica zaszkodziła kłótliwością. A szkoda. Potrzebna jest Polsce mądra lewica

      Usuń
  10. prawie na temat - kciałam rano posuuchać o wyborach i nawet nie wiecie jak trudno wuuonczyć telewizor bez pilota😁szwankowau jusz wcześniej, aż paduu całkiem... z tyłu tv jest przycisk, co można porobić pewnie wszystko, ale zanim rozkminiłam, to włonczyuam youtube, zmieniam kontrast, asz oczy bolauy, trudne, bo przycisk z tyłu a trzeba śledzić na ekranie, gimnastyka mnie wykonczyua 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. A Kraków się nie popisał, Livia

    OdpowiedzUsuń