niedziela, 7 kwietnia 2024

To dzisiaj będzie o seksie!

 


Bardzo to do mnie przemawia po przygodach ze słupem
Wczoraj spisał się pięknie ale dbałam o niego często robiąc postoje i się ruszając. 

Wkurzyła mnie jedna pani na parkingu w Germanii. Chciałam zaparkować, a ona stała na drodze, myślałam, że mnie nie widzi, ale owszem, tylko nie chciała zrobić kroku i zagniewana kazała mi jechać na inne miejsce. Tyle, że jedyne oprócz tego to były miejsca dla osób z niepełnosprawnością!
Ludzie mnie naprawdę zadziwiają. 

Ale dziś zadziwię się dwójką dzieci z cudownościami:))

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Najmilszego czasu z wnuczkami! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. I mały apel do nas wszystkich
    Idźmy na wybory!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda
      Ja też mam taki plan!

      Usuń
    2. Olgo,załatwione😊 u nas mało ludzi było,może za wcześnie?

      Usuń
    3. Ja też byłam wcześnie i frekwencja słaba. Ale coś sie rusza, jak widać z komunikatów PKW

      Usuń
  4. Mnie rozśmieszył obrazek taki - w pewnym wieku, być dobrym w łóżku oznacza nie chrapać i nie kraść kołdry!
    Przyjemności:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to znaczy co? ... najpierw zignorowałaś fakt, że ona chciała tam zaparkować pierwsza, czy na samochodzie masz informację o niepełnosprawności? Czy jak ...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez siłuf dziś7 kwietnia 2024 09:40

      🙂
      Stała sobie na miejscu parkingowym.

      Rybko ja bym ją otrąbiła 😉

      Dużo radości z wnuczkami

      Usuń
    2. Stała ciałem nie samochodem
      A ja próbowałam być kurturarna i nie trombiłam

      Usuń
  6. Ponawiająca próby7 kwietnia 2024 09:41

    Ooo i blogger w końcu mnie puszcza

    OdpowiedzUsuń
  7. O seksie super. Cudnego czasu z dziećmi. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Dojechałam
    Głosowałam!
    Choć nie było łatwo

    OdpowiedzUsuń