czwartek, 4 kwietnia 2024

Granice prywatności

 Bardzo bardzo bym nie chciała, żeby ktoś upubliczniał moje prywatne mejle i inną korespondencję. Nie zaglądam do życia prywatnego osób publicznych. Jednak jeśli zachodzi jeden z przypadków 

1. Ktoś krzywdzi swoją rodzinę albo popełnia przestępstwo

2. Wymachując prawicowym mieczem kosi przeciwników nauczając ich, jak mają moralnie żyć. A sami prowadzą podwójne życie, kradnąc, sypiając z nieletnimi, rujnując kariery myślącym inaczej. 


Pani Basia z Krakowa mierziła swoim zachowaniem każdego o zdrowym rozsądku i przyzwoitości. Zawsze mnie dziwiło, że taka miernota została kuratorką. Po przeczytaniu mejli nabrałam pewnych podejrzeń, choć niektóre romanse są jeszcze bardziej zdumiewające niż niektóre kariery.

Czasem trzeba sobie dać pozwolenie na guilty pleasure;))

22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylu osobom zniszczyła życie, zdrowie i karierę! Pełna obłudy i hipokryzji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego listu nie powstydziła by się Krupska Nadiezda 🤮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stylu takim, jak jej codzienne wypociny trzeba przyznać

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli to fajny:)

      Usuń
    2. Nie jestem pewna tej fejkowatości

      Usuń
    3. Styl maila wygląda na składankę, zlepek treści połączonych .
      Nieumiejętnie przeplatane wątki miłosnego zauroczenia z politycznymi. Mnie to nie wygląda na pisanie jednej i tej samej osoby,

      Usuń
    4. W sieci krążą dwa
      Ten drugi wygląda dziwnie
      A ten pierwszy jak pisany po alkoholu
      Mam koleżankę, która czasem w nocy na fb umieszcza wpisy, tani kasuje. Ma problem alkoholowy. I jej wpisy dokładnie tak brzmią.

      Usuń
  5. Widzę, że temat nośny 😉
    No cóż o kurator swoje zdanie mam od dawna, a jej mejli czy nie jej nie czytałam i czytać nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem, że się nie powinno aleee tego babska nieznoszem i że bym, ją ze schodóf spuściła bez spadochronu!
      i się wczoraj uśmiałam do łez z tych wypocin, bo ja zła kobieta jestem

      Usuń
    2. No cóż. Ja też należę do tych złych. Ale rąk bym sobie nie brudziła;)

      Usuń
    3. Ach ten koltun niszczył ludzi dzieci młodzież i nauczycieli. Zawsze była pośmiewiskiem. Ale socrealistyczne fragmenty o załatwianiu roboty i ukochaniu partii są zwyczajnie obrzydliwe.

      Usuń
  6. Maili ani innych rzeczy tej pani czytać nie muszę, wystarczyło mi to, co mówiła i robiła ze szkołą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Amor vincit omnia..podobno😊Mnie to do tych katolickich bigotów bardzo pasuje😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz aferę w Ordo kiedy żonaty kolega odbił żonatemu koledze żonę?
      Bardzo to słodkie

      Usuń
  8. Jak mnie to wszystko malo obchodzi, wszyscy sie zagryza wzajemnie, a zadnych nie bedzie mi szkoda
    Jade jutro o swicie 300km z synem bo znow cos, cala reszta przy tym tak malo istotna

    OdpowiedzUsuń