piątek, 29 marca 2024

Niespodziewane wzruszenie

 Syna wczoraj przyleciała. Ogromna radość. Zapytał, czy może zaprosić przyjaciół. Jak nie jak tak!

Koledzy mieszkają rzut beretem. Przez 6 lat chodzili do tej samej szkoły. Bardzo często przychodzili do nas,  zresztą nie tylko oni, a ja serwowałam obiady, zadając tylko wcześniej pytanie, czy to np nie Żydzi żebym nie poleciała ze schabowymi;)

Moje proste obiady zawsze były przez nich uwielbiane, doceniane, cieszyłam się, że sprawiam im radość. Pokochałam ich, bo to fajne dzieciaki, alkohol mógłby dla nich nie istnieć, zawsze mają twórcze pomysły, tworzą muzykę, robią filmy.

I wczoraj wpadli do nas jak za dawnych czasów. Pochłonęli żarełko. Mat pokazał mi zdjęcie dziewczyny do akceptacji (bosheeee jaka śliczna Egipcjanka!!!) (jesteś przecież moją drugą mamą, wiadomka, że musisz zaakceptować)

Wzruszyłam się do literalnych łez .

A zaraz jadę po kolejne dzieci

Tym razem za granicę. 

32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to jest piękne! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzrusz mię ogarnął!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, pamiętam kolegów syna na obiadach! kiedyś poparzyłam palce ostra papryką, bo pizzę robiłam, ale wspomnienia piękne!
    Całuski dla potomków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, człowiek się narobi a zamiast narzekać to się cieszy i wspomina

      Usuń
  5. Zaprzyjaźniona z przyjaciółmi dzieciuf29 marca 2024 09:24

    Ach, to są bardzo fajne momenty… no można się wzruszyć😊

    Do mnie tak wpadali nawet pod moją nieobecność moi koledzy, a Mam im serwowała obiad, gdy czekali aż wrócę ze szkoły 😄 Moich dzieci kolegów i koleżanki z racji, że do liceum chodzili 120km od domu, to gościłam w weekendy i na wakacjach, w ilościach hurtowych, czasem jako kierowca przywoziłam ich z DM. Teraz dziewczyny (czwórka) wciąż robią wspólne wypady gdzieś za granicę, syna również z trzema z liceum przyjaźni się bardzo blisko… No wzięli przykład po mamusi z tymi szkolnymi przyjaźniami 😉
    I o dziwo tak jak u mamusi, te studenckie nie przetrwały za to z podstawówki/gimnazjum i liceum tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno genu powiedziała mi to nauczycielka z liceum. Że to właśnie stamtąd nauczyciela mieli przyjaciół na życie. Święte słowa!

      Usuń
    2. Potwierdzam. Za kilka dni jadę na spotkanie z koleżankami z klasy z żeńskiego liceum w którym naukę zaczynałysmy ( o zgrozo!) równo 60 lat temu! Będzie nas tym razem 16, spotkanie bez okazji. Mamy takie kilka razy w roku. Przyjaźń trwa!
      Michalina

      Usuń
    3. Jak się ma taką koordynatorkę to fju fju wszystko się uda!

      Usuń
  6. rodzina - miłość, i niech tak będzie zawsze
    nie mogłabym chyba żyć bez rodziny
    i Tobie życzę tych radosnych powitań, uścisków, opowieści, ciepła, szczęścia po prostu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to pięknie świadczy o Tobie! Jesteś wspaniała!❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. to bardzo piękna i wzruszająca historia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna historia i piękna osoba historię opisująca 💚 Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jak bardzo się o syna martwiłaś zmieniając mu szkołę i cały czas tak bardzo się cieszę że to wszystko tak cudnie się ułożyło. 🥹 A że ty drugom matkom to fcale nie dziwi! 😄😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie ić f te stronę że może dla tua też druga matka😅

      Usuń
    2. Hłe hłe 🤭🤭🤭

      Usuń
  11. Piękna historia, aż łezka się kręci w oku.
    Wracam do moich jajek, w tym roku innowacja jeśli chodzi o farbowanie. Ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wróciłam zza granicy i mój słup mi teraz mówi nie, nie rób nic więcej.

      Usuń
  12. Cudne są takie chwile! Uwielbiam młodych ludzi. Są tacy inni a jakże podobni.
    Cieszę się Rybeńko Twoją radością 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też już jestem w wieku uwielbiania młodych ludzi!

      Usuń
  13. U Ciebie zawsze tak miło i serdecznie, dobrych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest
      O cieniach trudniej się pisze a one też są
      Ale umiem się cieszyć moim szczęściem

      Dziękuję ❤️

      Usuń
  14. Aja Wam wszystkich życzę samych stolatów i radości!!!1
    Niech się Wam jak najlepiej i bez kątów ostrych wiedzie!
    Nie tylko na Ten Czas.
    Mietek

    OdpowiedzUsuń