sobota, 30 marca 2024

Wesołych świąt!

 Niby to jutro ale przecież tak naprawdę nie wiadomo. Grób pusty odkryli rano a kiedy go opuścił?

Ja świętuję i cieszę się z bliskości 3/5 dorosłych dzieci. Wczoraj lotem błyskawicy zwiedziliśmy Brukselę, bo zięć jeszcze nie był.  

Przejechaliśmy znajome okolice, matuniu ile się zmieniło! A to tylko 11 lat i to niecałe!

Patrzcie jaka fajna dekoracja na kamienicy w centrum Brukseli 



Ps. Nie chcę sobie psuć świąt wspominaniem co zrobił a raczej nie zrobił mały hujek z pałacu. Niech mu zajączek jajka zje. A nie, on jaj to nigdy nie miał. 

53 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim wszystkiego dobrego na Święta! Niech będą pełne radości i nadziei! 🐣🌿🐤🌱🕊️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknych Świąt, Dziewczęta. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech mu zajączek wydmuszki potłucze?

    Rowerem do nieba! Po pijaku. Czemu nie?

    Niech Ci się święta udadzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha, suivre z tymi wydmuszkami. Myślałam jeszcze o zbukach;)
      🐣

      Usuń
  5. Wiosennie ciepłych i słonecznych dni,wszystkiego najpiękniejszego wszystkim🌷🌷🌷🐣🐤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bym chciała takie dni ech...
      🐰🥗🐣💚

      Usuń
  6. Pewnych małych ludzi nie warto wspominać, zwłaszcza w ten wiosenny czas.
    Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla całego Rybnego pięknego czasu pełnego zrozumienia i radości. Bez podziałów, hipokryzji i obłudy. Niech zwycięży MIŁOŚĆ !!! 🐑🐣🐤🥚

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Was wszystkich! 🌷🐰🐝🐣

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednom nogom jusz na wyjsciu30 marca 2024 09:28

    Samych najlepszości dla Rybki i całego rybnego towarzystwa 🐣🌷❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech i dróga podonży!

      Usuń
    2. Ciut jakby mnie więcej30 marca 2024 14:19

      Podonżyla, a teraz obie uprawiają elewację 😉

      Usuń
    3. Elewacja się nuszkom po prostu należy!!

      Usuń
  10. Cudownych Świąt Wam wszystkim, drogi TeamRybeńka!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  11. :-)) fragment o zajączku i niebytych jajkach chujka mnie chyba zrobi dzień Rybenko achachacha
    a Bruksela pienkna byłam TYLKO raz buuu
    no to będziecie w komplecie tak?
    cudownego wspólnego świętowania już wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się człowiekowi is żarcik 😜
      Pienkna
      Byłam z tysiąc razy ale Grand place zawsze mnie zachwyca.

      Dziękuję oraz iTobie tegoż!

      Usuń
  12. Spokojnych świąt tranwestyto z ciemnogrodu że sztucznymi brwiami i zębami o mentalności chłopa folwarcznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia to życzenia
      Biorę
      A tobie życzę jakiejś radości. Jeżeli jest nią ten wredny komentarz to cieszę się z całego radosnego serca!

      Usuń
    2. Rozbawił mnie ten jełop, zapewne z zajebistej metropolii, z prawdziwymi rzęsami, brwiami, ustami i zębami. Za to wyjątkowo podłej klasy....

      Usuń
    3. 🤣🤣🤣niektórzy mają ubogie życie. Ale podziwiają Cię i żyć bez Ciebie nie mogą.I tylko w ten sposób chcę zwrócić na siebie uwagę

      Usuń
  13. Chciałam napisać życzenia, ale mnie zamurowało to powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żal skasować
      Mnie to roześmiało bo to jest żałosne i śmieszne jednocześnie

      Usuń
  14. Żałosne i chamskie.
    Wszystkiego radosnego w gronie tych najukochańszych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liiviio
      Tobie też dobrych, radosnych świąt!
      Słońca i pokoju w sercu🐣💚

      Usuń
  15. Najlepsze dla Wszystkich , niech dla każdego te Święta będą tym , czego potrzebuje . Dobrych Dni Wielkanocnych ❤️🌷
    No kurcze Rybka , tyle lat się znamy a nie wiedziałam że jesteś transwestytą , nie kurcze anonim pisze ze „ tranwestytą „ to nie wiem co to znaczy ? Albo anonim sorry głupi i używa słów których nie zna albo ja głupia i nie wiem co to …. coś z tranem ewidentne … ale aż boję się myśleć co 😱🤪
    Pozdrawiam Cię Rybko cokolwiek z tym tranem …
    ajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia, podpisuję się pod nimi bo lepiej bym nie napisała. 😘😘Radości wszystkim bez względu na pogodę za oknem ( umytym lub nie 😁)
      No i padłam czytając o tranie 🤣🤣👍🏻

      Usuń
    2. Tran piję na porost sztucznych części ciała😂😂😂
      Bardzo wam dziękuję i dozo uśmiechu i lekkości duszy na święta:))

      Usuń
  16. Rybeńko "z ciemnogrodu" (że tez, cholera, ze tak brzydko powiem, ta zołza anonimowa ma czelność się odzywać!!! Życzę Ci pięknego świętowania, zdrowia, radości, spokoju, optymizmu i nadziei. Spędzaj ten czas tak, jak lubisz:) Odpoczywajcie z rodziną, cieszcie się sobą i słońcem, jajem i żurkiem, kiełbasą i sałatką pieczarkową. Karmcie ciało i ducha:) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisałam ja - Irmina

      Usuń
    2. Kochana Anonimowa72, to nie o Ciebie chodziło, zeby byla jasnosc, tylko tego "tranwestytowego" trolla!!!

      Usuń
    3. Irmonko, dziękuję z serca i Tobie takoż! Takich emocji przy stole jak Iga dostarcza na korcie!💚🥗

      Usuń
  17. Pięknego czasu świątecznego! Zajączki niech coś przyniosą! 🤗😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze
      U nas nie skaczą!
      Ale i tak dostałam na święta to co najpiękniejsze czego i Tobie życzę

      Usuń
    2. Oj, mam pewne podejrzenia.. Trzymam kciuki! ❤️

      Usuń
    3. Nie nią
      Żaden bocian!!

      Usuń
    4. A, no tak . Są też inne frajdy w życiu. 😘

      Usuń
    5. Jak nie bocian to może kapusta ? 🤣😜

      Usuń
    6. Głowa pusta!
      Mnie cieszy po prostu miłość
      A bocian niech prasuje skrzydła, za rok chcę usłyszeć ich trzepot!

      Usuń
  18. Mnie takie anonimy wciąż zdumiewają, naiwna jestem, ech...
    Jednak dzięki Waszym komentarzom setnie się ubawiłam :D:D:D
    Życzę wszystkim wesołych Świąt, bez tranu jednak, tran jest ohydny, pamiętam z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiedz mi, że troll to zło!
      Tyle uśmiechu i żartów

      Teraz tran jest inszy ponoć

      Usuń
    2. Gdyby wiedział,że da nam tyle radości to by się w piętę ugryzł😆

      Usuń