środa, 27 marca 2024

Farmy zła

 Kilka dni temu było włamanie na nasze konto na Netflixie. Nie od razu się zorientowaliśmy. Przez kilka godzin sprytny oszust zarabiał na wypożyczaniu filmów z naszego konta. W Tajlandii. Nawet sobie pakiet powiększyli. 

Nasze straty finansowe będą właściwie żadne. Ale poczucie bezpieczeństwa poszło się bujać. 

Nieustannie się dziwię, jak to jest, że tak zdolni i bystrzy ludzie poświęcają swoją działalność przestępcom. A może to dzięki temu następuje postęp?

Czekam dość cierpliwie na działania wymiaru sprawiedliwości w wiadomej sprawie. Jakoś jestem spokojna. Ktosie będą siedziały. 

I nie mam wątpliwości. Dudek ustawy o tabletce dzień po nie podpisze.

32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam włamano się kiedyś na konto bankowe, na szczęście bank czuwał!
    W Netflixie mamy konto dzielone z synem.
    Duda musi się dokształcić, ale i to nie pomoże na poszerzenie horyzontów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bankowe to musi być stres!
      Mojemu mężowi kiedyś kartę shakowali
      My też dzielimy konto z synem.

      Duda to przypadek beznadziejny

      Usuń
    2. Mojemu też kartę ale bank był czujny i od razu się skontaktował

      Usuń
    3. A u nas to my zauważyliśmy bo telefon chciał potwierdzenia niezrobionych zakupów

      Usuń
    4. A u nas mąż nie mógł zapłacić w sklepie. Myśleliśmy ,że to awaria w banku więc ja zapłaciłam swoją. I się okazało,że bank jego kartę zablokował

      Usuń
    5. Dobrze mieć takie poczucie, że bank czuwa

      Usuń
  3. A jak się zorientowaliście Rybeńka?
    Może innym też włam robią😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto kursu powiązane z mejlem to przychodziły jakieś mejle np o powiększeniu pakietu

      Usuń
    2. To warto wiedzieć i zwracaj uwagę na takie mejle

      Usuń
    3. No właśnie
      Ale nie zawsze jest się w stanie reagować natychmiast

      Usuń
  4. o właśnie jak sie zorientowaliście napisz proszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mejle były
      To był męża mejl a on w robocie nie zwraca uwagi. To kilka godzin minęło.

      Usuń
  5. trochę nie na temat
    kiedy wybuchła wojna w Ukrainie, do naszego hotelu przyjęliśmy (za darmo) całe piętro uchodźców. Pozostałe piętra funkcjonowały normalnie, pracowałyśmy jak zawsze, czyli wózek załadowany chemią i kosmetykami hotelowymi zostawia się w korytarzu. I z tego wózka znikało wszystko mimo tego, że w hotelu funkcjonował darmowy sklep dla uchodźców. Od tamtego czasu długo na wszystkich gości patrzyłyśmy podejrzliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja czyni złodzieja...
      Ja czasem zabieram mydełko z pokoju bo inaczej i tak by było do śmieci.

      Usuń
    2. nawet u Ciebie dziś pusto, pewnie wszystkie myją okna :P

      Usuń
    3. Nie wszystkie 😜
      Ja już umyłam 🤣🤣

      Usuń
    4. Ja się chyba nie zdecyduję
      Pogoda pod kotem

      Usuń
    5. U mnie piękne słońce i nie żałuję teraz tej roboty. Bo popołudniu było by widać jakie są brudne 😁

      Usuń
    6. To ja mam dobre usprawiedliwienie 🤣

      Usuń
  6. Czujnom cza być…27 marca 2024 11:38

    Miałam włamanie na Netflixa, ale szybko zareagowałam, zmieniając hasło. Raz miałam na kartę, bank zadzwonił, ale akurat jechałam w dużym ruchu po mieście i nie bardzo zrozumiałam co on ode mnie chce, więc potem było zdziwko, że mam zablokowaną kartę😅No i ktoś się doczepił do mojego srajfona, ale to też od razu widać w telefonie, Apple też wysyłało ostrzeżenia o próbie i zmieniłam hasło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tego stresu
      Zmieniłam hasło do ważnych rzeczy, sama go nie zapamiętam 🤣

      Usuń
  7. Uśmiechnięta27 marca 2024 12:27

    Brawo WOŚP, ogromne brawa dla wszystkich wspomagających!-281 879118,07 mamy kolejny rekord!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odebrałam Olka z przedszkola, a on opowiada że byli z panią na przedstawieniu o Kocie w butach. Nie wiedziałam, że pojdą więc spytałam mu się zaciekawiona, gdzie byli. A mój syn na to: w tym budynku, w którym byliśmy kiedyś na wyborach żeby przegonić pisiorów 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyznaję miuość Olkowi i jego rodzinie😁😁😁

      Usuń
    2. Taki mały i już świadomy politycznie 😜🤣

      Usuń
    3. Piękną mamy młodzież!

      Usuń
    4. Dziewczyny, ja byłam poskładana ze śmiechu jak mi tak powiedział 😆

      Usuń
    5. No ja się nie dziwię🤣🤣🤣🤣

      Usuń