wtorek, 26 marca 2024

Dobry poniedziałek

 Wczoraj zawaliła mnie wręcz ilość dobrych wiadomości. A nie zapowiadało sie dobrze, bo w nocy jednak szczęka zabolała, rano żołądek powiedział że ma serdecznie dość tych leków na różności, jelita postanowiły spędzać czas na sedesie a tata oznajmił, że przez to, że rządzą nami Niemce nie może kupić swojego leku. Proponowanie pomocy mija się z celem, bo przecież do granicy germańskiej mam jeszcze bliżej niż łon. Puffff. 

O dobrych wieściach muszę pomilczeć bo tutaj niektórzy zaglądają i się by wydało;) 

Takie dobre momenty naprawdę dobrze ładują akumulatory a moje sa chyba trochę wyczerpane. A raczej były. Teraz już tylko do przodu. 

Ukisiłam żur:)


45 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. I tylko dobrych wieści życzę! Tobie i wszystkim! Ja wczoraj też miałam dzień dobrych wieści po kontroli u onkologa 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To niech tylko dobre naplywają! i się wykuruj, bo Zając idzie🐣🐇😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie jestem chora ale mogłoby przestać dokuczać to i owo.
      U mnie nie ma zająca😱

      Usuń
    2. Jak nie ma zająca ? 😱 Prezentów nie ma ? Pani koniec świata 🤣

      Usuń
    3. Ja byłam w szoku jak się dowiedziałam, że istnieje coś takiego jak zajączek! To było już tutaj. Byłam twarda i nie dałam się i ugiąć i nie było u mnie w domu. Ale karma dopadła syna bo się wżenił w Wielkopolankę😁

      Usuń
    4. Jak to możliwe tak26 marca 2024 10:14

      Nigdy nie było szukania jajek w ogrodzie i ukrytych prezentów?

      Usuń
    5. W życiu!!
      Na wschodzie Polski tego nie było nigdy

      Usuń
    6. na południu nawet prezentów pod choinką nie było, tylko od Mikołaja 6 grudnia i koniec, na Wielkanoc dzieci dostawały cukrowe baranki

      Usuń
    7. A na zachodzie kicają zające26 marca 2024 10:39

      Ach ten zgniły zachód 😝

      Usuń
    8. Właśnie!
      To wina Miemcuuuff!!

      Usuń
    9. Ja też nie znam tego zwyczaju z domu

      Usuń
    10. Za dziecka były to przeważnie drobiazgi i słodycze. Teraz zajączek bogatszy ale bez spiny i latania jak szaleni po sklepach.

      Usuń
    11. Marzycielko, teras łatfiej bo prezenty przychodzom do paczkomatu 😁

      Usuń
    12. Mela najprawdzifsza prafda! Rybeńko nie umieraj, może Tfój zajączek zostawia Ci w paczkomacie, a Ty o tym nic nie wiesz ?

      Usuń
    13. U mua zajączek nie wie, co to paczkomat

      Usuń
    14. Podaj nr paczkomatu 🤣 jak spotkam zajączka to mu dam 😜

      Usuń
    15. Taaaaa
      Na tym to polega
      Do mua chyba się nie da

      Usuń
    16. Rybeńko nie masz paczkomatuf?

      Usuń
    17. Mam
      Ale spróbuj mię wysłać cuś:pp

      Usuń
    18. Aaaa, nie umiesz odebrać paczki 🤭😂

      Usuń
  4. Żur jest dobry na jelita, więc to tez dobra wiadomość:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego nie wiedziałam!
      Idę pomieszać, niech się dobrze ukisi!

      Usuń
  5. Żur też będzie u mnie😁
    Ale właśnie umyłam okna 🤭💪💪💪

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczekująca stanowczych działań26 marca 2024 10:12

    Mnie się zaczął tak sobie, bo Iga sromotnie przegrała, ale po przespaniu się, ale przywitał mnie słońcem i wejściem prokuratury do domów ziobrystów! Czas najwyższy na Prawo i Sprawiedliwość wobec tej mafii przestępczej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też sie robi zakwas,umiem i lubię żurek,robię kwaśny i wyrazisty😊Wnuczka dała mi wczoraj własnoręcznie wykonane zaproszenie z kurczaczkami i serduszkami na śniadanie wielkanocne do nich.A już myślałam,że się wykaże😊
    Roksano, cudne wieści, wyznawcy wyją😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śledząca uważnie26 marca 2024 10:41

      Słychać wycie, znakomicie!

      Usuń
    2. Ale Kuźmiuk był przerażony!

      Usuń
    3. Wypalić zuo żywym ogniem sprawiedliwości26 marca 2024 10:55

      Jaki tesz sra w gacie pisząc paszkwile
      Oni ogólnie od jakiegoś czasu nerwowi, bo czują, że im się nie upiecze…

      Usuń
    4. I oby tak się stało!!

      Usuń
    5. "uczciwi nie mają się czego bać"😊

      Usuń
    6. Ksionc od salcesonu aresztowany...

      Usuń
  8. Rybeńko tylko dobrych wieści i uśmiechniętego dnia. Dorota

    OdpowiedzUsuń