poniedziałek, 25 marca 2024

Koniec żartów

Do mycia okien marsz!



Fino od śfagra wypiu troll i wpada z bełkotem,  może dobrze, że nie było nam dane wypić. 

Wielki Tydzień się zaczyna, dla każdego znaczy to coś innego. Sama już nie wiem co to znaczy dla mnie... Poza radością oczekiwania na wizytę moich dzieci to już naprawdę sama nie wiem. Ale palemka jest. Koszyczek będzie. Żurek też. I duuużooo jaj.

Nieustanne moce dla potrzebujących i chorujących. Czy szczepionych czy nie. Sczepionych z rzeczywistością lub nie,  że tak sobie jednak zażartuję;)

29 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też to wszystko będzie... Więc najważniejsze żeby się przedtem ogarnąć:-))
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiesz, że na Wielkanoc przychodzi zajączek, a nie Sanepid?
    Ale fakt, przez czyste okna lepiej słonce widać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do mnie to nawet zajączek nie przychodzi😅

      Usuń
  4. Buuu, nie!

    Dla mnie święta oznaczają rozkosze kulinarne. I do rodziców jadę, pogadać, zwierzaki wygłaskać. Czyli będzie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Planowałam tą okienną przyjemność na dzisiejszy poranek, ale deszcz popsuł te moje plany, więc zamiast myć okna to "wskoczę" sobie na znajome blogi i nadrobię wizytowe zaległości 😃😁

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie ten świąteczny run do mycia okien zawsze śmieszy bo mycie okien w domu to jak sprzątanie domku dla lalek, w pracy miałam pod opieką 14 pokoi hotelowych i mnóstwo przeszklonych drzwi, okien korytarzach i to wszystko musiało być czyste zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieżąco to też trochę inaczej
      Mnie run bierze jak słońca już nie widać

      Usuń
  7. Okna mam czyste, dla mnie to tydzień pod znakiem zapytania czy będzie dla mnie miejsce na oddziale w czwartek. Święta to temat poboczny, a raczej nieistotny.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie ten troll?co to wino od śfagra?
    dla mnie ten tydzień to przede wszystkim Międzynarodowy Dzień Teatru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh z tym finem to długa historia. W skrócie to Mela co nic nie pije i wszyscy o tym wiedzą ale śfagier się wykazał o jej dał i mejla je schowała i mieliśmy wszyscy wypić komisyjnie ale ktoś ukrat i podejrzewamy że to troll bo tu był ze dwa dni temu i bełkotau.
      Ufff

      I kocham teatr!

      Usuń
    2. aaa no to sprawa jasna nad wyraz :-)))))
      ale wina szkoda...nie.

      Usuń
    3. poniewasz żem nie miaua okazji sprubować to nie wię. A jesli po nim sie bredzi to nie:pp

      Usuń
    4. znam takich co po każdym sie bredzą. to nie wina wina.

      Usuń
    5. A niektórzy to nic nie potrzebują żeby pleść czy po czy

      Usuń
    6. To było kfaśne wino, bo takim samym śfagier mię poczenstofau.

      Usuń
    7. Dla niepijakuff fszystkie dobre fina som kfaśne:p

      Usuń
    8. Sdrentfiauy mi usta od tego kfasu!

      Usuń
    9. Widzę, że prawda troszkę zabolała,
      dwa dni o tym piszesz:)))
      To co, która znowu chora :)))

      Usuń
    10. Kto chory?
      Jakby co to nie ja
      Piszę bo wiesz, codziennie muszę cuś napisać, wena mała, szczepienie mi na musk paduo, nic nie idzie wymyślić to rzeźbię z niczego 😁

      Usuń
    11. Wieść głosi, że chory anonimowy. Na głowę ! No cóż trzeba było się zaszczepić 🤣

      Usuń
    12. Ja myślę, że łon kolejne fino komuś potkrat!!
      Muszę policzyć bótelki mensza:pp

      Usuń
    13. Idem sprawdzić czy mojego szardone nie potkrat!

      Usuń
    14. Kouuutkie kup od ras!!
      Zaprawdę powiadam Ci, wielgie niepespieczęstfo nam fszystkim grozi😱

      Usuń