piątek, 2 lutego 2024

O rany 😅

 Ten pobyt wykorzystuję też na porządki w rzeczach, które 27 lat spędziły w piwnicy dawnego mieszkania. 

O rany! Co tam można znaleźć!! Aż nie mogłam uwierzyć w niektóre znaleziska!!

Np.bilet kolejowy z wyjazdu na którym pierwszy raz pocałowałam się z moim obecnym mężem!

Kupa listów, niektóre sprzed blisko 50 lat! Kartki pocztowe. Może coś wam kiedyś pokażę, bo ten styl pisania, miodzio!

A najcenniejsze chyba to taki tysiąc złotych 


Zgodnie z tradycją mama włożyła mi go do bucika ślubnego. Ogromny wzrusz. Muszę go chyba zafoliować czy cuś. Może macie jakieś rady, żeby ocalić od całkowitego zniszczenia??

Ps. Można kupić za 50 zł na allegro;))

11 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są takie pamiątki i ta lawina miłych, młodzieńczych wspomnień 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam podobne magnesy na lodówkę z banknotami właśnie, ale nie wiem jak samej zrobić magnes.
    Taka piwnica, to skarbnica wiedzy wszelakiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich przeprowadzkach nie mam za dużo takich niespodzianek.

      Usuń
  4. Zjadł mnie spam!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej tradycji. Kup mała antyramę do tego banknotu. Miłych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!
      Ale najpierw muszę go zabezpieczyć chyba i zalaminować

      Usuń
    2. Albo nawet trochę większą antyramę i będzie piękna kolekcja od pierwszego pocałunku do ślubu 🥰

      Usuń
    3. O!!
      Za 2 lata 35 lat nam minie, świetne pomysły!

      Usuń