czwartek, 15 lutego 2024

Ahu Ahu

 Prawie dwa tygodnie kasłania, rzadko się -przeziębiam ale jeśli już to kaszel mi się długo ciągnie. Nie szkodzi. Ważne, że juz nie boli co bolało.

Każda, nawet najmniejesza choroba , uświadamia, jak to cudownie jest być zdrowym i dobrze sie czuć! W zdrowiu w ogóle tego nie zauważamy! Tym bardziej jestem teraz serduchem z Roxi i Klarka i innymi w potrzebie. Dużo myślę też o Anuku, bardzo mi źle z tym, że u niej tak się niefajnie dzieje, to taka waleczna dziewczyna, zawsze myślałąm, że jej to musi się udać, ech...Ale oczywiście nie poddajemy się z mocami i ślemy, no. 

A żeby nie kończyć tak smutno to się przyznam co kupiłam sobie na Walentynki. 

Karchera do szyb🙈🙈🙈


40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Roksanko i Klarko, często myślę i wysyłam dobrą energię ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyłam wszystkim potrzebującym gorące moce.
    Ten wyjazd to prezent walentynkowy od menża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny prezent, do pozazdroszczenia!

      Usuń
    2. Majonca dość zinzibara w uszach15 lutego 2024 08:51

      Oh, baw się dobrze, ja Zinzibara mam od niedzieli na co dzień jak relacjonuje turniej w Katarze

      Usuń
    3. To podeślę oprócz mocy trochę słońca i dobre jedzonko.

      Usuń
    4. Nie widzę póki co ani jednego ani drugiego 😜

      Usuń
  4. super prezent, myje nie tylko okna ale również lustra, fronty, drzwi itd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowie to bezcenny dar, a tylu ludzi go lekceważy.
    Całym sercem życzę wszelkiego dobra potrzebującym.
    Takiego cuda do szyb nie miałam, ale słyszałam, że fajny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemyjonca okien od lat15 lutego 2024 08:48

    Miałam, ale oddałam i nie wiem komu sprezentowałam, ani razu nieużyte, bo wszystkie panie myjące mi okna tego nie używały, oprócz jednej, która prowadziła jednoosobową profesjonalną firmę.
    A OM ma dużego, do aut, tam chyba w zestawie tez coś jest, jakby co, ale pewna nie jestem, bo auto też mi sprzontajom😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie myśląc o jakiejś pani pomyślałam że na razie kupię maszynę 😜🤣

      Usuń
    2. z paniami sprzątającymi to jest kłopot bo nie wszystkie potrafią i chcą używać urządzeń ułatwiających pracę, taki przykład - kiedy zaczynałam pracę w hotelu tylko jedna pokojowa używała myjki i dopiero kiedy ja wszystko myłam myjką to się dziewczyny przekonały, że szkoda rąk

      Usuń
    3. Coś w tym jest. Zresztą nie tylko paniom sprzątającym trudno zmieniać przyzwyczajenia

      Usuń
    4. Nasza PaniGosia przynosi swoją,wiec zachwycona kupilam takaż dziecięciu w prezencie.I co? Lezy nieuzywsna ,bo podobno niewygodnie😫

      Usuń
  7. Myśli dobre i pełne szczerej życzliwości dla Roxy i Klarki!
    Dziewczyny, jesteście tak często z nami,
    przy śniadaniu, po kolacji, przy zamkniętej czy właśnie otwartej książce,w trakcie meczu i już całkiem po, przy pienistym latte i mocnym espresso... Właściwie że z dużym trudem uświadamiam sobie,iż się nie znamy ;)))
    ale to przecież niemożliwe, prawda?
    tak często gościcie w naszych myślach, rozmowach i sercach.
    Dziękuję za tę obecność.
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki komentarz, który mnie uśmiecha i to na dłużej.
      Dziękuję za te słowa!
      Mietek i jego żona to są szare eminencje blogosfery od zawsze:)
      ❤️

      Usuń
    2. Z mokrym okiem15 lutego 2024 13:31

      Ach ❤️❤️❤️

      Usuń
    3. Żono Mietka, jak pięknie napisałaś ❤️

      Usuń
  8. Moce i dobre myśli dla Roxy i Klarki ❤.
    Okna myją moje ręce... i robią to bardzo rzadko bo nie lubią.
    Miłego. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Moce ślę ♥
    Okna myję ściereczką viledy, specjalną do szyb, ona myje bez detergentów. Mam tylko trzy okna, maszyny nie potrzebuję :) Ale jak ktoś ma dużo okien albo trudne do umycia, albo trudno mu je myć, to jak najbardziej, niech mu służy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze z ciepłym sercem15 lutego 2024 13:31

    Podziękowania Dziefczęta za moce i myśli ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za dobre myśli, moce, słowa, wszystko. O wynikach leczenia dowiem się za pół roku po rezonansie. Onkolog powiedział, że słuchu nie odzyskam i dolegliwości nie ustąpią ale gorzej nie powinno być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ciekawa jestem, czy jakbyś miała zdiagnozowane wczesniej, to słuch by się poprawi. Ale dobrze, że gorzej nie powinno być
      Ale przede wszystki, że to nie był złośliwy skorupiak!
      Dużo zdrowia❤️

      Usuń
    2. może byłby mniejszy więc i utrata słuchu nie całkowita

      Usuń
    3. Wstrętny żarłoczny rak skonsumował ucho!
      Głęboko wierzę, że tylko to!!

      Usuń
  12. Moce ogromne dla Roksanny i Klarki ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  13. współczuwam, bo akurat wiem... od trzech lat żyję z bólem:[ operacja pomogła mi o tyle, że mogę spać w łóżku, przedtem na siedząco:( teraz lepiej mi wychodzi chodzenie, niż stanie...
    z ciekawszych rzeczy, wczoraj walentynkowo przyśnił mi się niedojszły monsz, ojciec syna i rozmawialiśmy, ale jusz nie pamientam o czem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sen wymiata!!

      Ból to zło. Przykro mi, że operacja nie przyniosła większej poprawy❤️

      Usuń