środa, 14 lutego 2024

Jak połączyć walentynki i środę popielcową

 Stojąc w przedsionku Kościoła ciągle niektóre rzeczy związane z katolicyzmem dla mnie bardzo ważne. Ńp początek wielkiego postu. Nie wyobrażam sobie nie poszczenia w środę popielcową.  O popiół trochę trudniej, bo nie mogę i nie chcę pójść do polskiego kościoła. Ale post będzie. 

Walentynki to dla takiego dziadersa jak ja impreza miła ale nie niezbędna. Nad dorszem z kapustą też można się ciepło uśmiechnąć do kochanego człowieka. Czyli jakoś się to uda połączyć;)

Tak czy inaczej 

Dużo miłości kochani, nie tylko takiej romantycznej ale przede wszystkim tej codziennej, zwyczajnej, tego poczucia że się nie jest samemu w tym wielkim świecie. Wysyłam wam milion serduszek, zupełnie za darmo. 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Razy 250000



38 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie spopielona14 lutego 2024 06:30

    ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam tak: - co obchodzić walentynki czy Popielec? - a jesteś żonaty? - tak - to Popielec.... 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki niech trwają cały rok!
    Miłości i serdeczności nie tylko od bliskich:-)
    My świętowaliśmy wczoraj na wycieczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam Ci na WA jak można połączyć bo tu nie można wstawiać memów w komentarzu, buuuu 😤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką postów,trochę dłuższych niż jeden dzień 😊 Wierzę w ich prozdrowotne dzialanie,w końcu Japończyk dostał Nobla za odkrycia i badania w tym temacie😊
    Co do Walentynek - chętnie kawa moze być spontaniczna w Paryżu np.😊
    Tak czy owak - miłości nam wszystkim❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kawa w Paryżu!!!
      wsiadam już w pociąg!!!!!

      Usuń
    2. 😄gdzieś przy "la mur de je t'aime, " prawda,że cudo?😊nie pamiętam czy kawiarnia była tuż obok😊

      Usuń
    3. A wiesz, że tam jeszcze nie byłam?
      No to teraz już naprawdę muszę do tego Paryżewa 🥰

      Usuń
  7. Miłości, uśmiechów i serdeczności. Dorota ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś powiedział, że obchodzenie Walentynek bez miłości na co dzień jest niewiele warte. Zgadzam się z tym i dużo miłości Wam życzę i ślę ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się prawie że wszystkim😁
    Ta Jagoda się trochę wepchnęła😁🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi trochę nie pasowały jagody, ale lubię je więc machnęłam ręką 😉

      Usuń
    2. Oj tam oj tam
      Kto nie był atakowany przez słownik niech pierwszy rzucić kamieniem

      Usuń
    3. To chyba przytyk do mnie 🙈😜

      Usuń
    4. Nie no, skąd bym mogła😜😜🤭🤭🤭

      Usuń
    5. Ostatnio chciałam napisać że Szefowa namawia do morsowania, a słownik zmienił i nawet tego nie zauważyłam I poszło :Szefowa namawia do MORDOWANIA😄🤣

      Usuń
    6. 🤣🤣🤣🤣🤣

      Niczym wesołych świąt w grobie najbliższych 😜

      Usuń
  11. zdjęcie w pytkę...i wszystkim wszystkiego miłosnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama ma na imię Walentyna i dzwonię do niej z życzeniami a ona - no dobra, życzenia imieninowe to raz, a teraz ja ci życzę na walentynki -

    żebyśmy zdrowe były!
    I ja tego wszystkim tutaj życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie!
      Nie ma miłości bez życzeń zdrowotności

      Usuń
  13. Połączyłam ! Popielec w samolocie, Walentynki na Zanzibarze. Macham 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mnie język świerzbił, żeby napisać, że niektóre to se umiejom zrobić dobrze! Grzej doopkę kochana! Odpoczynku!;*

      Usuń
  14. Żona Mietka już wczoraj rano oznajmiła - Ty obchodzisz Popielec, ja - Walentynki ;)
    Bezdyskusyjnie kupiłem prezent ( takie smaczne na szyje) ciesząc się, ze w ramach tego podziału nie muszę jednak lecieć lecieć z rańca do księdza po popioły.... Dobra żona ...panie
    Mietek
    Pozdrawiam walentynkowo, niech się nam wszystkim dobrze dzieje!

    OdpowiedzUsuń