czwartek, 8 lutego 2024

A dr gugiel już mi raka zdiagnozował

 Od piątku czułam się przeziębiona. Trochę kaszlu, trochę coś w gardle. Normalka

Ale oto od poniedziałku pojawił mi się ból. Z prawej strony, przy każdym kaszlnięciu czy dmuchaniu nosa prawie mdlałam z bólu. Internety mówiły, że to może być opłucna co się zapala np przy raku. 

Żarty żartami ale kiedy coś tak boli to człowiek traci rozum. 

Lekarz uratował mi życie. To nie rak;)To tylko wirusowe zapalenie oskrzeli. A cierpię, bo.... z powodu kaszlu uszkodziłam sobie żebro! I podobno to się całkiem często zdarza🫣😱

Dostałam plasterki i muszę cierpliwie czekać aż się zagoi

Ja prdl...

Dla uśmiechnięcia anegdotka z wczoraj 



Wąsik krzyczy do dziennikarzy, słuchajcie prezesa!

Dziennikarz na to, że nie można się do niego przepchać.

Na to Wąsik, prawdziwy dziennikarz by się przepchał. 

A dziennikarz do niego, prawdziwy poseł by wszedł do Sejmu 🤣🤣🤣

Kurtyna

A nie

Jeszcze mem od Meli



31 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia! I smacznych pączków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcjonerka8 lutego 2024 05:57

    Normalnie paduam choć leżę... Ja to bym te raki już całkiem kolekcjonowała 😂 te żebrowe od kaszlu 😅
    I nie czytam w googlach, bo od 10 lat to na 100% to powinnam kfiatki fonchać.
    Ryyyyybkaaaa no! Nie trać rozumu😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam rozśmieszania ludziuf ale tym razem nie mogę towarzyszyć w rżeniu buuu

      Usuń
  4. Zjedz pączka na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. biedna rybcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj! Ojojoj....podobno ojojane miejsca szybciej się goją!
    A poważnie, przy kaszlu pomaga arnika, taka w groszkach do rozpuszczania na języku, daje ulgę mięśniom...

    OdpowiedzUsuń
  7. biedna rybenka, i jeszcze masz siłę pisać dla nas
    dużo dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla was zawsze, bo inaczej wy mi udar, zawał, raka zdiagnozujecie!

      Usuń
  8. Szybko zdrowiej!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka Rybeńko. Buu, pączków nie masz. W takim razie zjem dla Ciebie nawet dwa :)
    A anegdotka zacna, ubawiła mnie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjedz!!

      Dzięki żartom można to wszystko wytrzymać.

      Usuń
  10. ojej to biedna Ty bardzo uważaj z kichaniem i rechotaniem :-cmok.
    Tekst i wizual mnie rozbawiły :-)))))))
    choc żenada i politowanie jednak...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojoj to boli baardzo takie zebro
    Żeby juz nie bolalo!

    My ogladamy Swinke Peppe, syna nozka na nozke i jestę luzik drops, jaki on cuuuudny, czy wszyscy sie tak zachwycaja swoimi dziecmi? Bo mnie to az sciska w dolku jak obserwuje tego slodyczka i moj maz ma to samo❤🧡💛💚💙💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dobrzy rodzice! I z wnukami też tak mam! Serdeczności śle! ❤️

      Usuń
    2. Ten zachwyt jest taki ważny!! Dzieciom się to po prostu należy!!

      Usuń
  12. Mnie już to nie śmieszy zupełnie. Moim zdaniem dziennikarze ,,normalnych" stacji powinni odpuścić temat, żeby zostały te prawicowe tylko. Bo relacjonuje się już niemal każdą sekundę z życia tych panów. A właśnie o to chodzi obecnej opozycji, medialny szum zakrywający prawdziwe problemy.

    Żebra to sprawa poważna, szkoda tylko, że nic nie da się zrobić z nimi, tak jak ze złamaną/uszkodzoną ręką czy nogą.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest.
      Ale trudno nie pokazywać jak się hołota wpycha do Sejmu. Ale masz rację, ciszej nad tymi przestępcami.

      Usuń
    2. Czy ja wiem. Jeśli by wszystkie stacje wolnościowe się umówiły, żeby nawet nie rozmawiać z tamtą stroną, jeśli oni chcą tylko krzyczeć i atakować, to w końcu sami może by poszli po rozum do głów.

      Mnie to już zmęczyło na etapie wsadzania ich do cel. Brakowało jeszcze rekonstrukcji wnętrz czy podania jadłospisu w więzieniu na dany dzień. A teraz co któreś posiedzenie będą takie sceny pewnie.

      Usuń
  13. 2 ponczki - 11 zł!!!! ale co tam, zjem!!! zrzygam siem, ale zjem, to tradycja pszeciesz

    OdpowiedzUsuń