piątek, 26 stycznia 2024

Niespodziewanie - spodziewanie

 Kilka lat temu niemiło spięłam się z koleżanką. Poszło o czarny marsz

 Ona mi przysłała filmik jak to szatan chodzi i chce, żeby kobiety zabijały swoje dzieci a ja jej zdjęcie z Czarnego marszu, na który poszłam. Przeczytałam o sobie trochę niemiłych słów. Od tamtej pory nie kontaktowałyśmy się. 

Wczoraj przypadkiem wpadłyśmy na siebie. I wiecie co? Bardzo dobrze nam się rozmawiało!

Bo to, co człowiek napisze nie oddaje całości myśli i nie pozwala na normalną dyskusję. W naszej relacji zwyciężyła normalność i dobre wspomnienia. Uśmiecha mnie to


16 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrodzona za nieprzespane noce26 stycznia 2024 05:06

    Mamy to!!!💪
    Pierwszy tytuł 🏆mistrza w parze mieszanej zdobywa Janek, zapisując się w ten sposób na kartach historii polskiego tenisa👏👏💪
    Zaczynam ten dzień wzruszona i z bananem na ustach, mimo ciężarów jakie dziś czekają na mnie…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się ma takie dobre emocje to chyba łatwiej dźwigać ciężary?
      Daj coś, pomogę dźwigać!💚

      Usuń
    2. Dobrze, że masz ten tenis. Odrywa trochę głowę w tych trudnych chwilach. Kciuki! 🤞❤️❤️❤️

      Usuń
  3. To podziwiam Cię, naprawdę.
    Wiem, że takie "drobiazgi" nie powinny decydować, ale jednak poglądy rzutują na znajomości i przyjaźnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się z 20 lat lekko licząc. Jedna sprzeczka nie powinna zrobić z nas wrogów. Wtedy było dużo emocji po obu stronach.

      Za to mam taką znajomą, że przechodzę na drugą stronę ulicy jak ją widzę. To po kłótni o skrzywdzonych w kościele. Jej poglądy są dla mnie nie do przyjęcia. Do tego antysemitka, rasistką,antyszczep.

      Usuń
  4. Ja też przeczytałam o sobie niemiłe słowa, a za cholerę nie wiem, o co chodzi.
    Dorośli ludzie powinni ze sobą rozmawiać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.
      Ale czasem się boimy chyba po prostu

      Usuń
  5. Zawsze powinno się rozmawiać, żeby wyjaśnić nieporozumienia. Też jestem takiego zdania, ale nie ze wszystkimi mozna... A szkoda!
    Fajnie, ze rozmawiacie:)
    Udanego weekendu zycze, bez wiatru!!!
    Ogladacie sejm? Kiedy widzę te pisiorskie mordki, Jara, to... (nie bede konczyc!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało oglądam bo sobie nerwy oszczędzam
      I powtarzam sobie

      Ici już nie ma!

      Usuń
  6. to ja w drugą stronę... mam kuzynkę, z którą wydawało mi się byłam blisko, w krótkim czasie przeżyła 2 tragedie, najpierw na covid zmarł jej mąż, potem na raka jedyny syn- dzwoniłam, współczułam, wspierałam
    zadzwoniłam kiedyś, nie odebrała i zamiast oddzwonić głupio zaczęła się tłumaczyć na messendżerze i wtedy nastąpił przełom, zdałam sobie sprawę, że ZAWSZE to ja do niej dzwoniłam, o śmierci męża i syna dowiedziałam się od rodziny , nie od niej (na fb się żaliła) i uznałam, że teraz poczekam
    nie zadzwoniła, tylko znów za pomocą messendżera wystosowała pretensję, że się do niej nie odzywam, no sorry
    dodam, że jej siostra, z którą nie miałam bliskich stosunków zadzwoniła gdy umarł jej partner życiowy
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś sobie zdałam sprawę z jednostronności relacji. W sumie nie jeden raz. Kilka razy machnęłam ręką, bo chciałam mieć tę relacje i uznałam że moje zarzuty są małostkowe.
      Może za dużo oczekujemy od innych?

      Usuń
    2. ta jednostronność relacji czasami wynika z tego, że osoba, do której chciałoby się zadzwonić bardzo dobitnie ogłasza, że nie lubi rozmawiać przez telefon i Ty nie dzwonisz, by jej nie wkur,iać.

      Usuń
    3. O jesooo!!
      Ja nie przepadam za telefonem🙈
      I potwierdzam
      Gaga mnie nimi nie wku 😅

      Usuń