środa, 24 stycznia 2024

Można być i ładnym i obślizgłym jednocześnie

 Pani Cichopek zniesmaczyła mnie zdjęciami z modlitwy w Jerozolimie, gdzie świętowała urodziny połączone z odejściem od męża i związkiem z panem co też właśnie odszedł od żony. Żeby była jasność, ich życie prywatne w ogóle mnie nie obchodzi ale jak widzę hipokryzję to czuję niesmak. Dla popularności wszystko?

Chyba tak. Kilka dni temu pani C i pan K pochwalili się zdjęciem, że oto wspierają WOŚP. Hmmm. Zaraz im wytknięto, że hola! Władza się zmieniła to i ich poglądy też? Na co przyszła "oburzona" odpowiedź, że hola, przecież rok temu też opublikowali takie zdjęcie. 

Przeprowadziłam dochodzenie, zresztą to Lola zaczęła, i oto jakie są fakty 

Pani C w dniu finału opublikowała zdjęcie na Instastory. 24 godziny odwagi? Przejrzałam jej insta do 3 lat wstecz, zero serduszek.

A co ciekawsze w dniu finału prowadziła PNŚ. I słowem się na ten temat nie zająknęła. Tyle w temacie. 

Zdjęcie dla przyciągnięcia uwagi 



42 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spionca po nocach24 stycznia 2024 05:24

    Ciekafsze rzeczy się dziejom na korcie od życia cichopkurzajuf: Ukrainka Dayana z kwalifikacji przeszła do półfinału, pokonując „ pogromczynię” Igi, a Hubi dzielnie walczy z niedźwiedziem 💪 Wincej nie pofiem, bo dostanę bana od Irminki😉😇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lepiej spij po nocach, są chyba powtórki jakieś?

      Usuń
    2. Zasłużony członek😂24 stycznia 2024 12:48

      Teatru, powtórki to już nie takie emocje to raz, a dwa ja nie kibicuje sama, tylko w dużej grupie, wymieniamy komentarze, jest po kokardkę emocji i śmiechu, czasem smutku etc… Po meczach i między turniejami są też posty do komentowania, więc nie tylko te meczowe.. Zero codzienności, zero polityki, wszystko wokół tenisa. Jest zabawnie, lekko i przyjemnie, choć czasem wpadnie coś poważnego, bo wiadomo, że grają zawodniczki bez flagi. Ostatnio powiedziałam PT, że dołączenie w marcu do tej grupy było świetnym krokiem😄 Bo dzielenie pasji jest fajne 😉

      Usuń
    3. Pamiętam oglądanie piłki nożnej na tym blogu. Ale było wesoło!

      Usuń
    4. Lubionca wspolne kibicowanie24 stycznia 2024 13:46

      Tak!
      Tym jest śmieszniej/ciekawiej, że w każdym takim turnieju każdy może mieć innych ulubieńców, faworytów,
      Komfort jest taki że to grupa zamknięta, więc nie ma komentarzy internetowych znafcuf, choć pod postem meczowej np Igi bywa ponad tysiąc komentarzy to jest to wszystko do ogarnięcia. Jest regulamin, więc nikt nikogo nie obraża.

      Usuń
    5. U mnie też byli sami fajni😃

      Usuń
    6. Nienależonca do kółka różańcowego24 stycznia 2024 15:15

      To oczywista oczywistość, blogi mają dużą wartość, tyle że trochę inną, bo każda taka przestrzeń ma inne znaczenie, choć wspólny mianownik. W sieci jak w realu , są różne grupy i podgrupy 😉I to jest fajne.
      Ps. Przynajmniej was tu nie zanudzam tenisem i mam gdzie się wyżyć w gadaniu o nim😜I pełne zrozumienie😂

      Usuń
    7. A ja kocham te tenisowe wrzutki!!

      Usuń
    8. Dziś spionca calom noc24 stycznia 2024 20:40

      To wrzucem, że dziś Niedźwiedź był cwańszy od HuHu, który zagrał świetnie, a niektóre zagrania cut mjut i oszeszki, no i ogólnie to Niemcy nas dzis pobili, a taki jeden farbowany niemiecki bokser damski wyrzucił z turnieju hiszpańskiego byczka

      Usuń
  3. Celebryci często działają na zasadzie - przykleiło się gówno do statku i krzyczy - płyniemy!
    Podobny mem dostałam ubawił mnie bardzo, może i ZUS sprawdzi, dlaczego pani Kamińska na L-4 po wiecach i sejmach lata?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem kto i co ten cichopek ale nie przypierdalająć sie zanadto do nazwiska...to ten.
    No i one wszystkie te nibycelebtyty tvp :-)))) upłakałam sie będą teraz oczy od świni pożyczać. a tymczasem kasa pani kasa...tylko i wyłącznie kasaaaa zwłaszcza gdy niczego sie sobą nie reprezentuje.
    modliła się w jerozolimie po rozwodzie i piorun w nia nie strzelił ? dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona bardzo szczerze się modliła, żeby jej ten piorun nie szczelił

      Serio nie znasz Cichopek?
      Gdzieś grała w jakimś serialu 😂😂😂

      Usuń
    2. a mógłby szczelić byłaby jakaś sprawiedliwość na świecie, kurde.

      Usuń
    3. Mam lepszych kandydatów na te pioruny🤣🤣

      Usuń
    4. no w sumie prawda, to i by mogły te pioruny szczelać z automatu w te pizdowate elementy. uch.

      Usuń
  5. Te zdjęcia to fotomontaż. To tak gwoli prawdy. Bo z Cichopkowej taka religijna, jak ze mnie baletnica. I broń buk żebym broniła bo mam o nich swoje zdanie. Na nowym telefonie jestem anonimem. A to ja - Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie srajfon🤣
      Widzę jej religijność tym bardziej mnie to mierzi, bez względu na to czy to oryginalne zdjęcia czy fotomontaże.

      Usuń
    2. Ze srajfonem racji nie masz 🤣 z resztą zgadzam się !!!

      Usuń
    3. Oooo wróciłam ! Znaczy nawróciłam się , żeby było w temacie 😜🤣

      Usuń
    4. Czyli nie srajfon, dowód jest🤣🤣

      Usuń
  6. Mem fajny, ale pokazywanie tych typów obok Franciszka Pieczki... No nie. Chociaż on miał poczucie humoru, może by się nawet uśmiał.
    Cała ta nasza poprzednia pożalsięboże władza, to cyniczni hipokryci i chorągiewki na wietrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko władza ofkors ;)

      Usuń
    2. Myślę że Pieczka by się nie obraził.
      Hipokryzja to zło.

      Usuń
  7. Dzień dobry! Czy mogę bez trybu? Tzn nie w temacie? Czy pamięta ktoś bloga, który pisała Star z USA, z tatkiem i Wspaniałym? Pomóżcie please bo mię dręczy 😊. Dzięki i pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętamy, choć może lepiej byłoby nie pamiętać niektórych rzeczy...

      Usuń
    2. Barbara
      Pamiętam
      Blog potem został zamknięty, mnie w towarzystwie dużej grupy jednej nocy wywalono za sprzeczkę o pogodę jakoś.
      A z plotek pani Star w pandemii stała się orędowniczką antyszczepów czego ofiarą śmiertelną był wspaniały. Niestety.

      Usuń
    3. OMG! Dzięki za info

      Usuń
    4. Tak było, pod osłoną nocy nas eksmitowano 😆

      Usuń
    5. I nikt nas nie ułaskawił 🤣🤣🤣

      Usuń
    6. końkretnie o pogodę w Gdańsku 😁ja jom nia bardzo lubiuam, bo siem za długo wymondrzaua i nie kciauo mi sie tego czytać

      Usuń
    7. i jeszcze niejaka emka nas wszystkich wywaliua, chyba za Anne Grodzką?

      Usuń
    8. Tak było
      A teraz nuda pani kochana...

      Usuń
    9. Łopanie!
      I ja żem to nic nie wiedział????
      Szkoda Wspaniałego.
      Mietek

      Usuń
    10. Bardzo szkoda
      Tym bardziej, że można było tego uniknąć..

      Usuń