piątek, 12 stycznia 2024

Może za bardzo się tym wszystkim przejmujemy?

 KiW za bardzo zajęli nam głowy. Winni, niewinni, posłowie, nieposłowie, aresztowani, ułaskawieni.

Są ważniejsze rzeczy na świecie i trzeba hamować emocje i żyć prawdziwym zyciem. Rząd rządzi, i tego się trzymajmy.

A ja jestem z siebie bardzo dumna bo udało mi się rozgryźć termostat, ewidentnie wbrew twórcom instrukcji obsługi. Nie wiem, dlaczego te instrukcje są tak pisane, żeby nawet inżynier bądź co bądź miał problem z prostymi ustawieniami. Ale się udało i ogrzewanie nie przełącza się na tryb nocny o 22 ( w nocy muszę mieć chłodno!!) tylko o 23 i nawet jeśli ostatnio ide do łazienki po 23 to tylko chwilowe;)

Dobrego piątunia

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak z tym ogrzewaniem to nie takie hop siup i zmarznięte żony bez mężów mogły nie ogarniać 😜😜😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umarłam 😂😂😂😂😂😃

      Ale u mnie w domu ewidentnie to ja nie mogę oddać do więźn😜

      Usuń
  3. Uśmiechająca się bez wąsa12 stycznia 2024 09:11

    Eeee no ja miałam jak miałam piec olejowy i obsługa jest prosta jak budowa cepa, bez instrukcji nawet. Może teraz poszli w ślady Ikei by coś co nie jest skomplikowane, na papierze skomplikować 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo daje, że jedno zdanie by wszystko zmieniało.
      Ale termostat to nic w porównaniu z moją mikrofalą. Od 4 lat nie umiem prawie nic na niej ustawić.

      Usuń
  4. Informatycznie z kulturą12 stycznia 2024 09:54

    Chciałam poinformować, że film Zielona granica jest dostępny na TVP VOD za 17 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że to ważne - takie prawdziwe życie. Jeśli na jakąś sytuację mamy wpływ tylko pośredni i już zrobiliśmy robotę (wybory), to trzeba się zrelaksować. Oczywiście, gdyby jakaś pasująca mi demonstracja była skrzykiwana, zastanowiłabym się nad wzięciem udziału. A tak, do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilku demonstracjach anty pis byłam, ale to były dobre emocje, bez ludzie uśmiechnięci.

      Usuń
  6. to ja się chcę pochwalić bo ciągle mnie obdarzacie mocami za co z całego serca dziękuję - kardiolog mnie porządnie przebadał i oznajmił, że moje serce przetrzyma <3

    OdpowiedzUsuń