sobota, 13 stycznia 2024

A ptaki już zaczynają świergolić

 Wiosna za pasem. Taką wersję przyjęłam i takiej będę się trzymać. Cytując klasyka nie spocznę, zanim wiosna nie wyjdzie na wolność. Uważam, że jest więźniarką polityczną i jestem gotowa pisać do innych pór roku w celu uzyskania poparcia. Howk!

Idę dziś na imprezę odkładaną od września!! Zdarza się, że co się odwlecze to nie uciecze. Howk!

A to mój absolutnie ulubiony mem z ostatnich dni


Ja was też pocieszyłam tom wiosnom, c'nie??

Ps. Dzisiaj bardzo smutna rocznica śmierci Pawła Adamowicza. Marzy mi się świat bez nienawiści. Nie tylko to, że jego śmierć była efektem hejtu ale też to, co się potem działo w środowisku wstrętnych ludzi sprawia, że nie możemy ustawać w walce o lepszy świat...

29 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś wybieram się na protest przeciwko hejtowi zorganizowany w tę smutną rocznicę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jako pracownik samorządowy związany z infrastrukturą wiem jak wiele PA zrobił dla Gdańska i w tym indywidualnie dla mnie😁jedna z inwestycji nazwana jego imieniem cudownie skraca mi drogę dowszędąd

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oszukuj się, u nas zawraca piżdziawica :-(
    od rana syyypieee
    noż kurewa mać

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymczasem za oknem śnieg i lód 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi nie przeszkadza, w końcu i tak siedzę w domu

      Usuń
    2. Długo jeszcze?
      Jak się czujesz?

      Usuń
    3. Czuję się lepiej, dużo lepiej mi się oddycha, tylko bardzo się męczę. We wtorek idę do kontroli

      Usuń
  6. Taką zimę lubię - śnieg bez mrozu,zaraz się na biegówki z wnuczka wybieram.Wiosny jeszcze nie czuję😊
    Przyjemnego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram Twoja walkę o wiosnę!!
    Anżej jak zwykle odlatuje ;/

    Dobrego dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja !!! Zawsze walczę o przywrócenie wiosny !! Co roku , od wieeelu już lat ! Zimę powinni zamknąć do paki , razem z tymi dwoma osobnikami . Oddać wiosnę !!!
      ajda

      Usuń
    2. Ja też jestem zwolenniczką zapadnięcia w sen zimowy! Jakie ptaki słyszysz? Chyba pingwiny. 🤭

      Usuń
    3. Ptaszki świergolaszki!!

      Usuń
    4. Bogusiu , sikory w dzień już śpiewają tzn na zgniłym zachodzie ,
      w P-niu jeszcze nie słyszałam ale napewno zaraz jak mrozy miną , to się odezwą ;)

      Usuń
  8. Ja to nie widzę ni wiosny, ni zimy, z pozycji leżącej przez okno widze tylko niebo. Tak mi w środku gra przy oddechu że masakra... na szczescie, maz i maly już prawie zdrowi, uffff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz daj sobie czas na chorowanie i zdrowiej szybko i 😘

      Usuń