niedziela, 7 stycznia 2024

Fajnie jest, kiedy w domu synek się krząta

 W Irlandii mają inaczej rozłożony rok akademicki niż studenci w Polsce. I sesję dziecko zaliczyło w grudniu a nowy semestr zacina się 22go stycznia. I do tego czasu jest tutaj, spotyka się ze znajomymi, zalicza jazdy na prawko, dopieszcza mamusię swoim ciepłym usposobieniem i zabija nas cudnym poczuciem humoru. 

Znowu się nam odpływ w kuchni zatkał, sąsiad wspomógł a nawet sprężynę na zaś zostawił. 

Pytanie mam do czytaczy z Polski  i Europy. 

Macie młynki pod zlewami do mielenia resztek?

43 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, jak teras, ale kiedyś były zabronione, ja osobiście jestem pszeciwna, bo kiedyś widziałam horror, w którym taki młynek wciongnoł dłoń😁

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam młynka ale w zlewie mam zawsze automatyczne korki z sitkami, nic nie ma prawa wlecieć
    natomiast w pracy goście i studenci zatykają zlew zupą, ziemniakami, i to nie wszystko, konserwator nieraz wyjął z zatkanej umywalki niewielki nożyk, długopis, czasem wpada gościom do umywalki i do odpływu biżuteria i wtedy jest płacz i oczywiście wielkie dziękowania jak się uda odzyskać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jak młynek do mielenia resztek istnieje w odniesieniu do odpływu ze zlewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to widziałam na amerykańskich filmach. Nie mam pojęcia, czy w Polsce są.

      Usuń
    2. Nie oglądasz horrorów amerykańskich?

      Usuń
    3. Żadnych horrorów już nie oglądam..

      Usuń
    4. Ja mało ale i tak widziałam!

      Usuń
  5. wczoraj zostawiłam dwa komentarze pod poprzednim postem i ...nima.
    nie mam młynka bo mam kompostownik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, jest fajnie, mój synek był dwa tyg w domu, dzisiaj jedzie bo jutro zaczyna zajęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam młynka, mamsitko, a itak mi się zatyka😡 Taka organizacja roku akademickiego ma same plusy.U nas gorzej, ale nie tylko u nas😒Przuleciala z Mediolanu siostrzenica i zamiast świętować beztrosko, zakuwala do jakiegos egzaminu na pojutrze.Nacieszaj się syną🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zwykły zlew z podwójnym sitkiem. Nie słyszałam, żeby ktoś miał młynek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brat ma (w PL) taki młynek, ale nie przyglądałam mu się zbytnio, bo mnie to trochę przeraża 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję się ,że nie mam. 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Nie mam, moje chlopaki by zaraz tam cus wepchaly - widelec, rękę.......
    Walczymy z RSV, maleńkie już zmęczone tym dzikim kaszlem, dobrze ze już długo po operacji bo szwy by popekaly🙄🤬 czymajcie kciuki żeby szpital nas ominął, mam nadzieję że już się przesililo hrabstwo i lepiej będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech to hrabstwo idzie się bujać po zimnym lesie, o!
      Cypelku, znowu coś🫣

      Usuń
  12. Moja koleżanka ma i sobie chwali. Ja nie mam, kretem raz w tygodniu muszę działać (tak mam usytuowany odpływ, że się częściowo zatyka często) (kłaczki z płukania wyciskarki do soków przechodzą przez sitko)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też podejrzewam moje kłaczki o dywersję.

      Usuń
  13. Młynki nie są ekologiczne, niestety. Rozdrobnione odpady przyklejają się dalej w rurach zatykając je. Widziałam ostatnio reportaż i zrobił na mnie wrażenie, dlatego mi się wryło w pamięć.
    Odpowiadając na pytanie, nie, nie mamy, w wynajmowanym mieszkaniu nam nie zamontowali.
    Pozdrowienia, czytaczka, której się nie chciało zalogować :)
    Novembre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopadowa dziewczyna i chłopak październik;)

      Ciekawe, co piszesz, nie widziałam o tym.

      Bardzo pozdrawiam też

      Usuń
  14. Miałam taki młynek, zatkało nam rurę odpływową. Nie lubiłam też ilości wody zużywanej podczas mielenia. Nie montowałam w następnych kuchniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Doczytałam :) U nas są wszędzie i bardzo lubię. ;) A jak gdzieś nie ma to patrzę zdziwiona jakby spłuczki w toalecie nie było. 😂 Człowiek się bardzo szybko przyzwyczaja a bardzo długo odzwyczaja, co widać po kranach w Irlandii ;)

    OdpowiedzUsuń