poniedziałek, 8 stycznia 2024

Nie jestem wariatką

 Kupiłam sobie takie mitenki, jakby obcięte rękawiczki. Cudne, mięciutkie, kaszmirowe. Zdziwiłam się bardzo, bo się okazało, że jedna z nich zmienia kolor i  w świetle dziennym wygląda, jakby była z innej pary. 



Opowiadam to moim chłopakom na spacerze, i oni oczywiście widzą dwie różne mitenki. Nie bardzo klei się rozmowa, syn patrzy jak na wariatkę. Wchodzimy do środka i wtedy pokazuję jak wyglądają w tym momencie 


Na upartego można się dopatrzeć różnicy ale uwierzcie, że prawie nie widać. 

Syn spojrzał zdumiony i mówi, ufff, jednak nie jesteś wariatką.

Kurtyna. 

30 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry i dobranoc bo zasiedziałam się znofu.
    Dobrego tygodnia ... i niech mrozy odpuszczą ( ja mam -3 to już o 5 st za malo )
    ajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie -12 😭 Najchętniej bym zapadła w sen zimowy.

      Usuń
    2. Jak można się zasiedzieć do 5 rano!!😱

      Usuń
  3. Dzień dobry! Paluszki by mi zmarzly w mitenkach, bo - 14😒, poszukam rękawic albo nie wyjdę, wracam do łózka 🛌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można założyć rękawiczki na mitenki i wtedy jest cieplej

      Usuń
    2. Albo mitenki na rękawiczki :)

      Usuń
  4. A, spojrzałam w tel.-odczuwalna -18!🛌

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas -12 , ale pada śnieg. Ze śniegiem może być. A moje mitenki poczekają na cieplejszą temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście gratuluję, że jednak nie jesteś wariatką. :-D

      Usuń
    2. A dziękuję!😁

      Mrozem się nie pochwalę...

      Usuń
  6. hellou srana, mitenki lubię bardzo, ale kierownica mie się ślizga...
    a te dwie różne i to w przypadku prawdziwej wełny, naturalnych kolorow sie zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, mnie się trafiło pierwszy raz. W dodatku kiedy doszły ze sklepu to w w świetle domowym były takie same:)

      Usuń
    2. magia normalnie, magia panie :-))

      Usuń
  7. Bardziej praktyczne kolory i kształty preferuję 😊ale moherek lubię 😊 Jadę reklamować pralko-suszarke kupiona w czerwcu,złożyłam reklamacje przez stronę, niecierpliwa jestem.
    Miłego dnia,zima nastała.🌧️☃️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sprawa z tymi mitenkami. Musiały by zrobione z różnych partii włóczki.
    U nas o 7.30 było -19, teraz jest -13

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas -12, ale i tak nie wychodzimy, RSV nie odpuszcza a jeszcze przelazl na mnie dziad jeden🤬
    Rękawiczki wyglądają jakby jedna wyblakla na słońcu, może z wystawy?🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyblakła tylko w jednym świetle!

      Ojej cypelku!
      Moce dla was!!

      Usuń
    2. Cypelku, trzymajcie się zdrowo❤️

      Usuń
  10. teras som modne różnokolorowe gadżety na ręce i stopy, sama mam celowo tak zakupione, ale wolę większom różnorodność😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio synu kupiłam skarpety w jednej kolorystyce, ale na jednej były wzory fizyczne, na drugiej chemiczne😁

      Usuń
    2. Ja też lubię takie fantazyjne połączenia. Rozkręcam się w temacie 😅

      Usuń