poniedziałek, 15 stycznia 2024

Chłopiec, który przeżył

 Niesamowita historia Davida Holmsa, dublera Daniela Radcliffa czyli Harry Pottera. Wydarzył się wypadek na planie i Holmes został częściowo sparaliżowany. Bardzo polecam ten dokument, ja obejrzałam na HBO. 

Jedna chwila,  dosłownie, zmienić może życie i to nieodwracalnie.

Są pewnie też takie sytuacje, że nie zauważamy, że taka chwila nie nastąpiła co też jest sytuacją, kiedy chwila zmienia życie, nie zmieniając go.  

Ciekawe, czy ktoś to zrozumiał😄😄😄

Ps. Ja jestem prosty inżynier. Ale czy terror praworządności to oznacza, że jest dobrze czy źle🤔 Bo mnie by się podobało  żeby praworządność rządziła. 

23 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja lubię praworządność , ale Adrian strasznie wykrzykiwał . jakby było to coś bardzo , bardzo złego .
    Rozumiem , nieraz myślałam , że często słychać skargi na los , przypadek , Boga , jak coś się stanie ... a może nie mamy świadomości ile razy dzięki przypadkowi , losowi , Bogu ( kto w co wierzy) unikamy złych rzeczy , właśnie też takich , które zmieniają życie .
    A teraz dobranoc , bo trzeba iść spać ;)
    ajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajda!!!
      Nie mogę komentować kiedy myślę, jak Ty dziwnie żyjesz🫣

      Usuń
    2. 😆😆😂
      Ona się kładzie wtedy kiedy większość ludzi wstaje 😁

      Usuń
    3. a bywa i tak, że coś, co wydaje się katastrofą, potem okazuje się wybawieniem. Doświadczyłam tego ;D

      Usuń
    4. bo to zależy od upodobania kto dzień a kto noc wybiera do spania ;))

      Usuń
    5. Zależy od chcenia kiedy sie dzień w noc zmienia

      Usuń
    6. ale , że co o 5:00 czy 6:00 nie folno komentofać ?
      ajda

      Usuń
  3. anżej sięgnął dna..chyba już dawno, nie mam sił go słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooojeeeesooooooo
    no co jatu mogę no, anżej jest w końcu PODOBNO prawnikiem w każdym razie chodził po jagiellonce, wycierał tam kurze, podłogi...no w koncu cos powinno w tym łbie zostać, nie. mój pies zna tak ze 200 słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się cały czas uczy.
      Kryste, Polska naprawdę nie zasługuje na takiego debila.

      Usuń
  5. Od pierwszego dnia, kiedy Ążej został (p)rezydentem, wydawał mi się podobny do Duce. Te same miny, wydęte usteczka, gestykulacja. Kiedyś śmiałam się z tego, ale teraz zaczynam się bać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też to widziałam od zawsze ;)
    ajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś Żebrowskiego ? Jak naśladuje Dudka?

      Usuń
    2. ja widziałam z pewnym opóźnieniem i z takowymż opóźnieniem padłam😁

      Usuń
    3. Lepiej późno niż wcale:))

      Usuń
    4. zawsze jest dobry moment, by paść!!

      Usuń
    5. Z takiego powodu, zawsze!

      Usuń
  7. Terror praworządności - przeczytałam na czyimś blogu, bo mało teraz wiadomości oglądam i jak stwierdził autor bloga to porównywalne z ostrym cieniem mgły...
    Nagranie z Żebrowskim widziałam, fenomenalne!
    Oburzona jestem okrzykami na wiecu PISu "Cześć i chwała bohaterom" w odniesieniu do panów K. i W.
    Nie natknęłam się nigdzie na protesty w tej sprawie!
    Profil masz niedostępny, ale znalazłam cię, mam nadzieję, że nie masz mi za złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo jakoś tak sobie zablokowałam
      I nie mam za żadne złe:)

      Usuń