wtorek, 16 stycznia 2024

Nie mogę się przyzwyczaić

 Zawsze lubiłam Teleexpress zwłaszcza kiedy prowadził go Orłoś. Przez 8 lat się odzwyczaiłam. Nie włączałam tvp, wiadomka. Teraz bym chętnie wróciła do tego programu. Jednak ciągle zapominam🤭

 Może dzisiaj się uda?

Sondaże pokazują spadek popularności pewnej pizpartii. Cóż. 

Dzisiaj idę przebadać dziecko. Wygląda zdrowo ale z reguły na wygląd się nie choruje. Trzeba sprawdzać również stan zdrowia, krwi i moczu, młodych i zdrowo wyglądających. 

Badajmy siebie i bliskich!

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcionsz nie oglądajonca TVP16 stycznia 2024 05:02

      Biorę kawę i znikam.

      Usuń
  2. Roksanko, trzymam kciuki cały czas i myślę ciepło ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy włączam od kilku dni TVP (z taką pewną niesmiałoscią☺), w tym także Teleexpress, czuję się dziwnie, bo wcześniej bojkotowałam! Slucham, ogladam i nadziwic sue nie moge, ze tak na plus to sie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odzwyczaiłam się od takich programów,17 to dla mnie za wcześnie 😊ogladam czasem Orlosia na YouTube.Oraz niech ta zima już przemija😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem dłuższy od najkrótszego w roku ponad pół godziny już!

      Usuń
  5. Podobno najczęściej umierają ci, co nigdy nie chorowali, czyli się nie badali...
    Jeszcze nie sprawdzałam nawet, co na TVP wrzucają!

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuch nie pamiętam już ...tak dawno to było.
    ofszem pzpr pisdzielski SPADA na łeb na szyjkę a wystarczyło wyłączyć szczujnię hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą odcinać im kasę co też bardzo cieszy

      Usuń