niedziela, 21 stycznia 2024

Babcia to ja!



 Nie mogę uwierzyć, że od prawie 3 lat jestem babcią! Jeszcze pamiętam, jak syn rozstawał się z poprzednią dziewczyną i szukał nowej miłości w internecie a ta mu się w pracy objawiła. 

Wiedziałam, że jeżeli biologia pozwoli to prędzej czy później będę miała wnuki. Moje dzieci kochają dzieci, te starsze zawsze deklarowały chęć zostania rodzicami. A młodszy zawszę powtarzał, nie martw się mamo, jak ja się będę wyprowadzał to już będziesz miała wnuki. Bingo!

Wszystkim babciom, też tym przyszywanym i paczłorkowym, życzę dużo radości z babciostwa. Jesteśmy nie do przecenienia.

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcie i dziadkowie to jest świetna instytucja! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie dowierzam, że mam już wnuki od prawie 7 lat. 😱 Jest to doznanie piękne i zaskakujące za każdym razem oraz zaszczyt mieć możliwość obserwowania, jak rosną i się rozwijaja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak z doskoku i z whatsapa obserwuję ale to też jest piękne!

      Usuń
  4. Wnuki to sama radość:-)
    Pozdrowienia od babci małego Leona:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Leoś rośnie zdrowo i będzie mądry i dobry!

      Usuń
  5. dobre relacje z wnukami same nie przyjdą, są babcie niekochające i niekochane
    ja jestem szczęściarą, kochamy się jak wariatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, sama znam babcię Ci ma jednego superzastego wnuka i się do niego nie odzywa....

      Usuń
  6. Kocham moje wnuczęta bez umiaru! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń