sobota, 20 stycznia 2024

Ktoś ode mnie dostał bana(na)

 Tak mieszkam, że czasem na drodze mojego wjazdy/wyjazdu staje leniwy kierowca, co chce coś obok załatwić. Wkuuu mnie to okropnie. Walka z wiatrakami. Ale zawsze staram się w miarę zachować spokój 

Wczoraj też stanął taki uj 

Nie chciało mi się go ścigać ani na niego czekać, to mu włożyłam za wycieraczkę skórkę po bananie. Może trafi. 

A nie chciało mi się ścigać głupka bo odwoziłam synę na egzamin na prawo jazdy. Syn zdał! Cieszy tym bardziej, że następna okazja to chyba by była w maju. 

A wiecie, że moje dzieci zdawały na prawko w trzech różnych krajach i w 3 różnych językach?

Trzymajcie się cieplutko.

34 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. To ciekawe z tymi językami. A ten syn w jakim języku zdawał? A wiesz, że są naklejki z karnym k.....m za ch....e parkowanie? Tylko po polsku, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na Amazonie wszystko można kupić. Muszę pomyśleć

      On po angielsku, ale egzaminator wolał po luksembursku to instruktorka była tłumaczką. W Belgii musiałby być tłumacz jeszcze w samochodzie. Każdy kraj ma swoje prawa

      Usuń
    2. Nieustannie podziwiam wasza rodzinę za te języki! Też bym tak chciała umieć! 🤗

      Usuń
    3. Tutaj nie ma wyjścia i tyle
      My jesteśmy cienkie bolki, przeciętnie każdy luksemburczyk mówi w 4 co najmniej

      Usuń
  3. gratulacje, a w którym kraju są najprostsze warunki i procedury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Belgii moim zdaniem. Nie ma np jazd obowiązkowych. Można jeździć z rodzicem po zdaniu teoretycznego.

      Usuń
  4. pod wrażeniem żem jest

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł z tym bananem :-))
    ja trąbię do skutku, gdy mi ktoś pod teatrem zastawi, bo właśnie tam się zdarza...albo dzwonię po staż miejską albo dzielnicowych. serio. bym nie mogła wrócić do domu na wieś. co prawda mogę spać w teatrze już wiele razy spałam no aleeee bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, nie każdy zdaje za pierwszym razem!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla syna i rodziców!

    Jak mnie wkurzają takie zawalidrogi😡
    Miłego weekendu dziewczyny. Ja mam takiego lenia..., nic mi się nie chce robić

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Właśnie wyjechał pierwszy raz!

      Usuń
    2. O to inaczej niż u nas. U nas czeba czekać za dokumentem żeby móc jeździć. Chyba że coś się zmieniło od kwietnia ubiegłego roku

      Usuń
    3. W Belgii też się czeka
      A bez sensu

      Usuń
  9. gratulacje wielkie ;D
    Dla mnie prawo jazdy to było coś wielkiego, na pewno dało mi poczucie wolności, niezależności! Nie muszę prosić nikogo, jadę kiedy chcę i gdzie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam z tej skórki. 😂😂😂
    No i niesamowite że w trzech różnych krajach 😄😄😄 Gdzie najtrudniej, w pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć
      Dwoje starszych zdali za pierwszym razem, najmłodszy za drugim

      Usuń
  11. Gratulacje dla syna, a mój syn też właśnie zdał, dokładnie tydzień wcześniej☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 🙂. Dla mnie to kolejny powód do stresu niestety.

      Usuń
    2. Ależ oczywiście!
      Moje starsze ciągle mnie stresują 🤣

      Usuń