poniedziałek, 22 stycznia 2024

A Dziadek to on!

 Moje dzieci mają dziadka, pewnie złożą mu jakieś życzenia. Zresztą dziadek też sprowadza kontakty z nimi do życzeń. W czasie naszego pobytu w Pl nie przyjechał do nas, mimo, że to niedaleko i miałby wygodny transport. Twierdził, że sie źle czuje ale energii na szukanie telewizji Republika mu wystarczało. Kurtyna .

Na szczęście moje wnuczki mają wspaniałych dziadków, obu! Jakie to szczęście widzieć, do jakie fantastycznej rodziny dołączył syn i jak cudownie na tym zyskują nasze wnuczki.

Dobrego dnia kochani!


19 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicująca jedynemu rodzynków w cieście22 stycznia 2024 05:10

      Biorę kawę, mam tartę i zamierzam robić to co zawsze o tej porze

      Usuń
  2. Ja miałam wspaniałego dziadka przez całe 18 lat. Ogromnie dużo mu zawdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zły człowiek może być dobrym dziadkiem? W literaturze są, ale w zyciu to nie wiem ale ja naiwna jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że dobry człowiek może być słabym dziadkiem

      Hitlerowscy zbrodniarze ponoć bywali dobrymi rodzicami
      Mało znam złych ludzi w życiu to nie wiem

      Usuń
  4. Z dziadkami różnie bywa, to chyba babcie głównie z sentymentem wspominamy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam cudnego dziadka( drugiego nie poznalam nie doczekal wnuczki), na tyle fascynujacego, ze zawsze wybieralam facetów w Jego typie😉męza też i to byl najlepszy wybór!A Babunie to już w ogole♥️Nasze wnuczki drugich Dziadkow maja też super no, bo ze nas- to wiadomo👏Dziś odpoczywam po rodzinnym świetowaniu🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam jednego dziadka, był surowy, drugi umarł gdy miałam 4 lata to nie pamiętam. podobno dziadki lepsze dla wnuków niż własnych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wnuczeta same nie mogły odwiedzic dziadka, tylko czekały az on sie pofatyguje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby je zaprosił to by poszły, choć tam nie ma miejsca na gości w tej kawalerce.
      Nie miał chęci, to ici nie zobaczył.
      Ale rozumiem Twoje pytanie.

      Usuń
  8. -A,wies babciu,że ja lepiej kocham dziadka😄 oznajmiła mi kiedyś z szelmowskim uśmiechem moja dwu,może trzyletnia wtedy wnuczka.Chyba mnie to trochę zabolało,skoro jej zapamietalam to "lepiej"😄
    Ale tak w ogole "dziadul Piotrul"bardzo😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kilkuletni syn przyjaciółki powiedział, że jego dentystka to jest nawet lepsza niż mama🤣🤣

      Dzieci są wzruszające

      Usuń
    2. Ale żeby dentystka..cudne😂😂😂

      Usuń
    3. Dawała prezenciki po każdej wizycie🤣

      Usuń