czwartek, 14 grudnia 2023

Zdaje się, że zima już była.

 Jakaś wiosenna pogoda zagościła, słońce naprzemian z deszczem. Białych świąt się nie spodziewam. 

Mam nadzieję być za tydzień już w Polsce ale zobaczymy, mąż mi się zepsuł, płuca mu się zapaliły, na szczęście chyba wcześnie wykryte.

Do taty się śpieszę też, bo jakoś mi się rozsypuje, słaby jest i ciągle go coś boli. Bardzo bym chciała, żeby jeszcze pobył na tym łez i szczęścia padole.

I dzisiaj idę też sobie zbadać wszystko we krwi. Nie wiem, czy to mądrze tuż przed świętami 😄😄😄

49 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia dla męża i taty, Rybeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdruffka, płucek nie lekceważcie

    OdpowiedzUsuń
  4. o jesssu, wiara w ludzi wraca, nawet nie zauważyłam kiedy i jak, wypadł mi z kieszeni portfel, dziś przyszła pani z pieskiem, która go znalazła😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boziuniu!
      Kocham takie sytuacje ale wiem, że bym zrobiła tak samo

      Usuń
    2. swojom drogom po chwili zaczołam się zastanawiać, bo w DO nie ma adresu, ale nie wiedzieć czemu trzymam w portfelu prawo jazdy, gdzie adres jest, więc będę to trudem zdobyte prawko nosić ze sobą😝

      Usuń
    3. No patrz, a w moim prawku jest adres sprzed 3 adresów.
      Ale jak człowiek uczciwy chce, to i tak znajdzie kogo trzeba.

      Usuń
    4. Też się zastanawiałam skąd znała adres
      Wszak z kotami na spacer nie chodzisz to się z widzenia nie znacie😄

      Usuń
    5. och, moja pierwsza Kota łaziła ze mnom wszędzie, obecne majom swoje drogi, najmniejszej nie pozwalam na powietsze, bo głupia i niezdarna

      Usuń
  5. Życzę zdrowia mężowi i tatuniowi. No i reszcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za zdrowie męża i taty, oby szybko wrocili do formy, bo swieta tuz, tuz.
    I az sie zmartwilam rano, ze Olgi nie widze o 5.oo. Mam nadzieje, ze jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda zmieniła się na niekorzyść jak dla mnie. Nawet parę centymetrów śniegu robi klimat. Niestety wygląda na to, że kolejne Święta będą jak jesień.

    Badania trzeba robić i tyle według mnie. Każda pora jest dobra. :)

    Zdrowia dla wszystkich ^_^

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba!
      Zachęcamy do wszelkich badań!

      Usuń
    2. No ba. Jutro mam pobranie krwi dla endokrynolog. W lutym wizytę w Instytucie Onkologii, ciekawe co mi zaproponują, przejście do poradni już czy też ostatnie badania u nich. Hmmm...

      Usuń
    3. Dobrze, można już uznać, że wszystko za tobą. Moja przyjaciółka też przez to przeszła. Już nie jeździ na onkologię:)

      Usuń
  8. Zdrowia dla obu Panów!!
    i dobrych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto się badać. Zdrowia dla Panów i dobrych wyników dla Ciebie.
    Pozdrawiam. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panowie, zdrowia!
    Też mam termin na kontrolne badanie onko przed świętami, zastanawiałam się, czy nie przełożyć, ale tak tu zachęcacie do tych wizyt przedświątecznych, że chyba pójdę ..z ogromną niechęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak idź 2go stycznia??

      Usuń
    2. Livia, nie przekładaj, będziesz miała radośniejsze i spokojniejsze święta ❤️

      Usuń
    3. Ja to zawsze czarnowidz😁

      Usuń
    4. Ja już mam połowę wyniczkow i może być

      Usuń
  11. Zdrowia dla wszystkich potrzebujących ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja tesz siem zameldujem, że byuam f piontek u kardio

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka dla mężowatego i taty. I coby miały te wyniki źle wyjść? będzie dobrze Rybeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wnerwiona jestem - ja chcę białą zimę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre wyniki?
    Zdrowka dla meza i taty.
    My dziś odebralismy wyniki syneczka, tfu,tfu, wreszcie takie jakie powinny być, płakać chyba będę z ulgi jak już tak zostanie, narazie kontrola co tydzień... pamietam o Waszych mocach, które mi słałyscie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być, ale trzeba się niektórym przyjrzeć

      Usuń