środa, 13 grudnia 2023

Odczarowujemy tę datę.

 Święta Łucja, Santa Lucia, wielkie święto w kilku krajach.

Rocznica stanu wojennego. Dzieci,  które urodziły się tego dnia mają już swoje dzieci, jeszcze parę lat i będą dziadkami, to już historia. 

Dzisiejszy dzień to też będzie kiedyś historia. 

Youtuby i kina pękają w szwach, jak się już zaczyna robić nudno to zawsze Luris wyskoczy, a to kaczorowski a to brązowy. 

A ja się właśnie dowiedziałam, że mam w pewnym ministerstwie dwóch znajomych wicemistrów i zastanawiam się, czy nie zamknąć bloga i wpuszczać tylko godnych, czy ja wiem? Że też trzeba znać kogoś znać? Np 3 kierowców ministerialnych? Albo mieć zdjęcie z inną suawnom osobom??

Muszem przemyśleć. 

Możecie już ćwiczyć Łubu dubu🤣🤣

40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ziółka wezmę, bo wczoraj z nerwów ciśnienie sięgalo zenitu! Dzisiaj też się boję, żeby nic się nie zdarzyło do 9.🤔Jak widać, są szalency.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze możesz ich szantażować blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I osiągnę zyski materialne oras spuuuke skarbu państwa 🎏

      Usuń
  4. patrzę na zaprzysiężenie teraz i myślę, że to koniec zabawy i cyrku a zacznie się, ROBOTA. i STAWIANIE przed sądem i prokuraturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że jak u Hitchcocka. Trwa trzęsienie ziemi a napięcie będzie rosło.

      Usuń
    2. ooo tak, tak to właśnie będzie dokładnie. oraz już mi sie podoba Nowacka ;-)

      Usuń
  5. Twój telefon ma zbereźne myśli.
    "mieć zdjęcie z inną suwanom osobom?"
    A kto ją suwa? Jaki ma w tym cel?
    Nasuwa się wiele pytań. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kucharki ani baby z SN nie było, co jest również znamienne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię szwedzką Santa Lucie... Chyba upiekę cynamonowe bułeczki z tej okazji. Powinny być szafranowe, ale nie mam szafranu.
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodziłam się 5,5 miesioncuf przed wybuchem stanu wojennego i mam nadzieję że zbyt szybko nie będę babciom 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie czasy, że potencjalne babcie modlą się, żeby nimi być a nie żeby nie być!

      Usuń
    2. Wontpie że się modlom o to majonc 42 lata 😆 i 19- letniego syna

      Usuń



    3. MU ja myślałam, że Ty muotsza jesteś, a Ty stara doopa 😍jakby co to ja pamientam 13.12.1981😝

      Usuń
    4. To pewnie dlatego, że muotszy syn mię odmładza (wirtualnie🤪)

      Usuń
    5. Moja mama dokładnie tak została babciom!
      42 lata, syn 19, rok przed maturom. I ciągle som razem i właśnie nawet rozmawiauam z bratowom

      Usuń
    6. Bacia już prafie od 12 lat13 grudnia 2023 15:41

      Meluś musiałam skomplikowane działanie wykonać, bo już tak długo jestem babciom a wcionsz młoda jestem i zapomniałam ile to lat miałam🙈

      Usuń
    7. Z długim stażem13 grudnia 2023 17:00

      Rocznikowo 48, bo Pańcio ze stycznia

      Usuń
    8. Za jednym razom13 grudnia 2023 17:04

      Ale moja LP została matkom i babciom w wieku 39 lat!

      Usuń
    9. A to jak Miśka tylko Miśka starsza!
      Późne dzieci są fajne

      Usuń
    10. To ja jestem kobietą w wieku delete(patrz:Umer&Poniedzielski)😊 Nie rwalam się do zamążpójścia,ani tym bardziej do rodzenia.W moim domu nie było ani grama presji😊Że wszystkim zdążyłam,mam już prawie 9 letnia wnuczkę,w co wielu ludzi nie wierzy😊Nadal jestem młoda😊

      Usuń
    11. Bez żadnej presji13 grudnia 2023 18:11

      Ewa, ale o jakiej presji mówisz? Zamążpójścia? Czy o rodzeniu dzieci i wnuków? I serio ktoś jej ulega?
      Presję to w tamtych czasach, wywierały okoliczności, bo żeby dostać kredyt na budowę domu to lepiej było być małżeństwem😉

      Usuń
    12. Nie wszyscy młodzi ludzie budowali domy. Powiedzialabym nawet,że nieliczni.
      Znałam mnóstwo rodzin moich koleżanek,gdzie dobitnie "sugerowano" dziewczynom ,że już czas😊W mniejszych miejscowościach takie nagabywania byly bardzo częste - jak nie rodzice,to babcie,ciocie...itp.Moze zwłaszcza w domach,gdzie była większa ilość dzieci..Znam historię małżeństw "z musu"bo dziecko w drodze,co ludzie powiedzą 😊Na pewno to się zmienia,aczkolwiek znajoma (matka 3 córek) o niczym innym nie marzy,tylko o jednym -zeby córki wyszły z domu,w domyśle nie same😊.Serio.

      Usuń
    13. U mnie była presja ale ja chciałam mieć rodzinę, więc to nie był kłopot;)

      Usuń
    14. Nie No ja wiem, że tak się działo i pewnie dzieje, ale co innego marzyć po cichu, a co innego wywierać presję, bo niby w jaki sposób? Dziś w większości młodzi ludzie żyją na swoim i swoim życiem. I potrafią być asertywni gdy rodzina naciska.
      Mnie chodzi raczej o to, że naprawdę nieliczni ulegali presji rodziców i ze względu na nią się żenili i rodzili. Jeśli już, to raczej chęć opuszczenia domu rodzinnego i uwolnienia się spod ich skrzydeł było motywacja do podjęcia takiego kroku.

      Usuń
    15. Roksano, może masz racje.Skads się jednak wzięło określenie "stara panna"tudzież "stary kawaler" 😊 kiedyś to miało bardzo pejoratywny wydźwięk,dziś to się na pewno zmieniło.

      Usuń
    16. Miałam 22 lata i babcia uznała, że już jestem starą panną 😁😁😁

      Usuń
  9. tak, pomysł z wpuszczaniem tylko godnych jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie pamiętam tej daty ale miałam wtedy prawie tyle co ma moje najmlodsze.
    Dzis dobry dzien na wreszcie niePiS-owe nowe. Mina Adriana bezcenna.
    Babcia za kilka lat??? Hm, zobaczymy co moj 16latek wymyśli, choć mam wrażenie że mój 14latek wymyśli to wczesniej😁🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 to niech chociaż kacze chwilkę poczeka 😄😄😄

      Usuń