piątek, 15 grudnia 2023

Jest lepiej

 Dzięki za moce, mąż lepiej, badania chyba nienajgorzej choć niugdy nie rozumiem cholesterolu, możecie popodrzucać jakieś linki;) Ciut glukoza wyżej ale napiłam się wody z cytryną, może zawyżyło? Zreszta minimalnie. Zapomniałam poprosić o markery ale przeważnie nic nie znaczą, to nie szkodzi

Za to coś się stało z moim mózgiem, nie mogę ogarnąć logistyki przygotowań walizkowo zakupowych. Materialne juz mam, ale muszę zamówić część zakupów w Polsce, część chcę kupić tutaj, pomysłów brak.

Jestem całym sercem za rozdziałem Kościoła od państwa. Bardzo bym nie chciała, żeby ksiądz był przy oddawaniu państwowych budynków czy inny przedstawiciel religijny. Ale jestem za tym, żeby utrzymać pewne tradycje w Sejmie, niech będzie ta Chanuka i opłatek. Niech chociaż czasem ci posłowie znajdą czas i miejsce na coś, co ich połączyPodadzą sobie ręce, popatrzą w oczy. Może to jest dla dobra nas wszystkich?

A co do krzyża w Sejmie to odpowiem jak Ks.Boniecki ( za co dostał bana...)

Czy krzyż powinien wisieć w Sejmie?

I tak

I nie.

45 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie na temat: okna umyte ? 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie umyte, ale musiałam, bo zmieniałam (sześćdziesięcioletnie!) na nowe i nie dało się nie umyć.

      Usuń
    2. Mela na pewno umyła 😁

      Usuń
    3. Ale może mycie tydzień temu to za mało?:pp

      Usuń
    4. Myłam dwa tyg temu, przed mrozami, teraz są brudne ale nie wiem czy umyję. Świat się kończy 😆

      Usuń
    5. 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

      Usuń
    6. ja umyłam kiedyś na kturomś wielkano :p zaliczone :P

      Usuń
  3. To dobrze, że jest lepiej.
    Nie wiem czy to łączy, wczoraj na ponownym zapaleniu świec chanukowych nie widziałam nikogo z pisu…
    No i to są takie jak dla mnie nieszczere gesty, bo potem nic za nimi nie idzie…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okularach na nosie15 grudnia 2023 08:39

      Tak mi się wydawało, w każdym razie ja nie widziałam żadnej znanej mi gęby
      Był za to PAD. No i dziennikarz w studiu nie wymienił nikogo z pisu

      Usuń
    2. Mimo wszystko jestem zaskoczona

      Usuń
  4. Ja też nie za bardzo rozumiem ten cholesterol. Kiedyś był dobry, zły i trójglicerydy, to jeszcze docierało. Teraz podzielili cholerstwo bardziej jakoś i nic mi się nie zgadza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co, w Brukseli Polska złożyła w końcu pierwszy wniosek o transze środków z KPO i ma obiecane, że zaliczka wpłynie jeszcze w tym roku, a w TVP info pokazują Tuska z Putinem w tym samym czasie. To jakiś obłęd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z nerw, że ta telewizja córkę działa nie mogę spać!

      Usuń
    2. A konferencje prasowe, np Marcina Kierwinskiego pokazują z minutowym opóźnieniem.

      Usuń
  6. Unikaj miażdżycy.Ten parametr jest ważniejszy niż cholesterol całkowity, YouTube dr Kulczyński.
    Moim zdaniem bardzo wartościowy wykład.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że zdrowie męża lepiej.
    Uważam, że wszelkie symbole religijne powinny zniknąć z sejmu, instytucji państwowych i szkół publicznych. Miejsce dla takich symboli to kościoły i każdy u siebie w domu może wieszać co chce. Wiara, religia to prywatna sprawa.
    Pozdrowienia. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy choinka to symbol religijny?

      Usuń
    2. A ja wprost przeciwnie. Co komu przeszkadza choinka czy chanukowe świece? Dodają tylko ciepła sejmowym kuluarom, a czas ich nie jest długi. Święta się skończą i po sprawie.
      Nie mam też nic przeciwko wieszaniu krzyży w szkołach.

      Usuń
    3. Symbole religijne w takich miejscach jak sejm, prowadzą do kłótni, ekscesów (Braun). A co z posłami, pracownikami sejmu, którzy są niewierzący, nie mają choinek? Jeśli sejm i instytucje państwowe będą wolne od symboli, to nie będzie kłótni. Nikt nie zabrania wieszania, stawiania symboli religijnych w prywatnych miejscach, jak już wcześniej pisałam, religia, wiara to sprawa prywatna.
      Dorota

      Usuń
    4. No właśnie uważam, że choinka to powinna być wszędzie.

      Usuń
    5. A moim zdaniem na tym polega tolerancja, że nie przeszkadzają mi różne symbole religijne. W sumie jeśli choinka jest kojarzona z Bożym Narodzeniem to powinna zniknąć z wystaw itp. Jeśli nikt nikogo nie zmusza do uczestniczenia w obrzędach to symbol nie powinien razić.

      Usuń
    6. Mnie nie razi, ale jakoś prawosławnego krzyża nie widziałam w szkole, mimo iż religia w tym obrządku była nauczana.
      To jest dyskusja jakie chcemy mieć państwo? Jeśli świeckie, to w imię tolerancji, niech ten krzyż zawiśnie w jednej sali lekcyjnej, w której odbywają się lekcje religii- jeszcze. A w Sejmie niech tez to będzie jakieś miejsce, w którym katolicy mogliby się przełamać opłatkiem, ale nie na sali plenarnej.
      O tolerancji wzajemnej moglibyśmy mówić, gdyby KK nie wywierał nacisku na rządzących, nie mieszał się tak w życie obywateli. Wtedy myślę nikomu by krzyż czy jego brak nie przeszkadzał.

      Usuń
    7. U mnie w szkole krzyże są tylko w tych klasach, w których jest religia.

      Usuń
  8. no to koniec podziału społeczeństwa w kwestii Macierewicza, teras jusz na pewno trafi do Tworek, nie do Wronek😝

    OdpowiedzUsuń
  9. Jprdl z KPRM nie dość ze wynieśli komputery to jeszcze w kasie brakuje 3 mln kasy 🙈
    Bo rzond 2,tyg wszystko zgarnął na odprawy i na nowe stanowiska
    Co za banda złodziei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dopiero początek odkrywania tego szamba

      Usuń
    2. jak to?? pszeciesz do polityki nie idzie się dla pieniędzy i prawdę mówionc myślę , że jeden Kaczyński w to wierzy

      Usuń
    3. Nie wierząca w takie cuda15 grudnia 2023 18:33

      Nie żartuj
      Przecież to herszt tej mafijnej bandy
      Przecież kupował sobie stanowiskami i kasą posłuszeństwo i zaplecze finansowe dla partii. Że jemu wystarcza władza nie znaczy, że nie wie, iż innym nie. Zobacz jak zadbał o swoją przyjaciółkę😉

      Usuń
    4. chodziło mi bardziej, że nie nabijał sobie własnej kieszeni, inaczej byłoby go stać na buty i szampon przeciwłupieżowy😝

      Usuń
    5. Ludzkie oblicza15 grudnia 2023 19:14

      I tu tez się mylisz
      Znam takiego co nie zwraca uwagi na wygląd a na koncie ma miliony
      A nawet auto ma skromne

      Usuń
    6. dobra, auto rzondowe ma/miał wienksze nisz czołg i jest zwykłym ch.jem, ale to nie jego auto, jak parę willi w rekach innych prominentów

      Usuń
    7. Ale te wille za jego przyzwoleniem przecież. To ze on nie poszedł do polityki z powodu pieniędzy nie oznacza, że wierzy iż tak jest, wręcz przeciwnie, inaczej nie pozwoliłby na taki skok na kasę.
      Lucha, ja wiem co masz na myśli i mogę się zgodzić z tym, że jemu dla siebie na kasie nie zależy, bo nie ma wielu potrzeb, ale nie ma złudzeń, że nie po to się idzie do polityki, inaczej nie stworzył by takiej struktury mafijnej.
      Zobacz jakimi on kanaliami się otoczył.
      Jak doili państwo.

      Usuń
    8. no dobra, nie chciałam absolutnie bronić, bo jest kanalią, ale finansowo som większe

      Usuń
    9. Bez wątpienia15 grudnia 2023 20:38

      No som, choćby taki Morawiecki😡
      Swój urząd wykorzystał by dobrze kupować i sprzedawać. Bardziej się żonce i rodzince przysłużył niż jak był bankierem. Za darmo nie kłamał i nie dawał się sterować i ośmieszać- coś za coś 😉 Już nie wspomnę o Obajtku czy Glapie namaszczonych przez dziadygę

      Usuń
    10. do obajtka mam osobiste pretensje i do energii wystosuję coś tam

      Usuń
  10. Usatysfakcjonowana z prztyczka w nos KK15 grudnia 2023 21:20

    Rybka, możesz odetchnąć, PAD podpisał ustawę finansowania in vitro 💪

    OdpowiedzUsuń