wtorek, 19 grudnia 2023

No to w drogę

 Spotkałam sie wczoraj z Jasminą. To było dobre spotkanie, mam nadzieje, że po Nowym roku będzie kolejne, już bardziej praktyczne. Nie chcę na razie opisywać szczegółów, ale w tym momencie nie martwię się o jej życie, a to już bardzo dużo.

Tymczasem mam pół dnia , żeby zapakować samochód i postrzątać dom, bo na razie wygląda jak Armageddon.

Z rzeczy, które mnie i męża rozbawiły do łez, to oto bardzo nam się zachciało kupić gęś na święta. Wykupili w online Auchan, trudno. Zaczęłam googlać. Kupiłam na Allegro. Z dostawą do paczkomatu.

Ja pierniczę 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ale jeszcze ciekawszy jest cyrk odwalany przez Macierewicza. Bez popcornu nie rozbiriosz. Zaproponowałam koleżance ci zyskała sławę pasztetem robionym dla protestujących w Sejmie posłów, żeby i dla Antka zrobiła 😁

Ale ze smutkiem muszę przekazać, że Antoni opuścił siedzibę i pasztet na święta nie będzie potrzebny.

Ech. 

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby tylko to nie była żywa gęś 😜😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. A może by Antkowi wysłać pasztet do paczkomatu ? Bezpiecznej jazdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do pasztetu dodać leki😁😁😁
      Dzięki🚙

      Usuń
  4. Ciekawe,czy gęś będzie w suchym lodzie..cokolwiek to znaczy😊Podobno dzisiaj gorąco w sejmach😊A ja po sklepach biegam -wlasnie mierze kurtkę w Marco Polo😊
    Dobrej podróży 💫👍smacznej gęsi🦢🌤️

    OdpowiedzUsuń
  5. 😂😂😂 większość rzeczy kupuję przez internet, ale gęsi na allegro i do paczkomatu jeszcze nie kupowałam 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię Ci, nie umiem zamknąć paszczy ze zdziwienia!

      Usuń
    2. Ale ciasta zamówiłam analogowo

      Usuń
    3. Ja ze śmiechu 🤣😂😂😂😘

      Usuń
  6. Będziesz drzeć pierze?🤪

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie zamawialam zwykłego, krotkoterminowego jedzenia przez net, to znaczy suche- makarony, kisiel, maka to tak ale gęś??? Niezle🤣
    Znaczy w zimie no to przechować mozna, ale do paczkomatu w lecie????

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, gęś... to jeden z kroczkuf, które mnie zniechęciły do tych świont
    kiedyś experymentalnie postanowiłyśmy z Mamom zrobić gęś faszerowanom kapustom kiszoną z jabłkami, gąska małom nie jest i w momencie gdy usiłowałyśmy ją obrócic podczas pieczenia, weszła do kuchni bratanica podpuszczona przez bratowom i spytała, czy mam kurczaczka, bo ona jest głodna, gęś była na tyle duża, że nie walnęłam niom w niom 😝

    OdpowiedzUsuń