środa, 20 grudnia 2023

Mało brakowało

 Ja to jednak nie do końca jestem poważnym człowiekiem.

Podróż mamy dwudniową, z noclegiem. Przed świętami jest duży ruch na drogach, do tego bardzo szybko się ściemnia, nie chcieliśmy sobie zafundować koszmaru kilkunastogodzinnej podróży. 

Jest taki problem, że jeżeli chce się gdzieś zanocować to najlepiej byłoby zarezerwować hotel. I tak zrobiłam. Znaczy tak mi się wydawało. Że tak nie jest zauważyłam na chwilę przed wyruszeniem z domu, mało nie dostałam zawału. Na szczęście coś się tam znalazło i spędziliśmy noc w dobrym nawet hoteliku.

Choć pewne zaniepokojenie wywołała dziwna wiadomość od hotelu przysłana zaraz po rezerwacj.

Przepraszam, odpowiedź miała trafić do rowerzystów, którzy chcieli wiedzieć, czy mogą bezpiecznie zaparkować rower. Żaden pies nie jest problemem!

Ufff, psa  nie wiozę , ani rowerem nie jadę. 


Ktoś wie, jak tam korki w Zgorzelcu?

43 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwująca z lekkim rozbawieniem20 grudnia 2023 06:47

    Nic nie wiem o korkach, ale TVP jest okupowane przez PiS. Co mnie bawi i na dziś mam popcorn 😂
    Mamy medialny kaczystan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiedz, że będzie dobrze!!

      Usuń
    2. Domagająca się ukarania20 grudnia 2023 07:42

      Rybka, nie wiem
      Widząc tę determinację w bronieniu szczujni, to może się wszystko zdarzyć, nawet siłowe przejęcie… co jest najgorszym i ostatecznym rozwiązaniem. Bo zamknięcie kurka z kasą to skutki długotrwałe, ludzie domagają się by w końcu media były publiczne.
      Kiedyś w końcu będzie dobrze.
      Mnie teraz ciekawi, czy Sejm zareaguje na nieobecność 109 posłów na głosowaniu bez żadnego usprawiedliwienia.

      Usuń
    3. Ale odpuszczą sobie wrzaski na sali sejmowej??

      Usuń
    4. O honor i klasę nigdy ich nie podejrzewałam,ale że aż tak będą walczyć o "wolność slowa" ?😀

      Usuń
    5. Dla nich to walka o wszystko

      Usuń
    6. wiedzą, że jak stracą tv to całkowicie stracą poparcie.

      Usuń
  3. i ja tak samo, jak Roxy nie słyszałam o korkach i potwierdzam info...wczoraj do 1 w nocy oglądałam ten cyrk, bez popcornu wprawdzie ale za to zeszęka dopodłogi inaprzemiennym wkurwem. Dobrej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest niedowiary !!! i jednoczesnie śmiech na sali :-)))
      i powiem ci, ze teraz to ja juź bym chciała, żeby im regularny łomot spuścili.

      Usuń
    2. Ale to się źle sprzedaje, no nic. Od nas nic nie zależy.

      Usuń
    3. wiem wiem ale aż paluszki swędzą...bo bezczelność ZATYKA.
      dojechałaś czy piszesz w trakcie jazdy :-P

      Usuń
    4. W trakcie
      Mąż dzisiaj prowadzi
      Chwilowo;)

      Usuń
  4. Szerokiej drogi! I oby przedświąteczna krzątanina (dozuj ją) sprawiała radość, a nie padniecie na pysk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie padanie na pysk z powodu roboty domowej jest nie do pomyślenia 😄😄

      Usuń
  5. ale jaja tvp1 nadaje to samo co tvinfo, wczoraj podobno nie puścili jakiegoś filmu tyk było wydanie specjalne z okupacji telewizji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszaj mnie bo ja z nerw nie mogę!

      Usuń
    2. Kamiński i Wąsik- prawomocnie skazani na 2 lata i 5 lat zakazu pełnienia funkcji publicznych
      Ale! najprawdopodobniej unikną tego więzienia (z powodu ułaskawienia), ale najprawdopodobniej stracą mandat posłów

      Usuń
    3. Popcornu dziś może zabraknąć20 grudnia 2023 11:05

      Minister odwołał władze mediów publicznych i PAP💪

      Usuń
    4. :-))) właśnie u siebie wkleiłam zdjęcia z tej okupacji i wklejone teksty z filmu, który przerwali )))))) zapraszam serdecznie. Oraz wonsik i kamiński na dwa lata do pierdla, potwierdzam

      Usuń
    5. Coraz ciekawiej20 grudnia 2023 11:13

      Teatru, nie pójdą, bo ułaskawienie wprawdzie dopiero teraz, ale będzie działać legalnie. Ale wypad z sejmu i przez 5 lat banicja to jest bardzo realne, choć te gnojki pewnie same z siebie nie oddadzą mandatu

      Usuń
    6. Chyba dziś tylko popcorn a miała być tesz ogórkowa20 grudnia 2023 11:45

      I kolejne jaja, bo teraz na TVP info leci TVP1 i film Korona królów😂
      Czyli TVP info przestali nadawać💪

      Usuń
    7. Ja się boję cały czas, że coś się nie uda😭

      Usuń
    8. Rybeńko ale co sie może nie udać, twardym trzeba być nie miętkim. musieli ostro zadziałać rządowi i dobrze, ze robią swoje a pisdzielce postępuję irracjonalnie i absurdalnie :-0 i jeszcze bardziej szczekają i gryzą no ale w końcu sie uspokoi wszystko...nie będą siedzieć wiecznie na woronicza.

      Usuń
    9. Za a nawet przeciw20 grudnia 2023 16:45

      Dla mnie mogą siedzieć. Spokój byłby większy w Sejmie😂
      Mnie tam TVP1 i TVP info do niczego nie potrzebne, a TVP2 niech zostanie bo się zapłaczą za M jak miłość i Barwami szczęścia z moim Tatą na czele…. A jeszcze jaka to melodia

      Usuń
    10. Programy niech będą
      Szczucia niech nie będzie!

      Usuń
  6. Cza dużo cierpliwości20 grudnia 2023 15:29

    Awantura w Sejmie.
    Pisdzielce dostali szału.
    Ja bym na nich straż marszałkowską i wyprowadziła z sali obrad. Hołownia zaraz głos straci, ale ironizuje sobie nieźle z tego dziadostwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogrzeb szczujni!20 grudnia 2023 19:32

    Nie wiem ile lat temu ( kilkanaście) ostatni raz przełączyłam o 20.30 na TVP. Matek Czyż ogłosił ze dziś nie ma wiadomości ale od jutra będą one rzetelnie podawane💪💪💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tutaj telewizji
      Do kina nim poszła na 19 30😄😄😄

      Usuń