piątek, 1 grudnia 2023

Niech żyje kawa! Zdrowie Olgi!

 Wczoraj wysłuchałam ciekawej rozmowy z profesorem Grzesiowskim. Mam dwie wiadomości, złą i dobrą. 

Zła to ta, że covid nie odpuszcza, po badaniach ściekowych sądząc codziennie choruje kilkadziesiąt tysięcy osób, niestety część bardzo poważnie. W szpitalach jest pełno, trudno się dostać do lekarza, tylu chorych.

Dobra jest taka, że można zawalczyć o to, żeby nie zachorować i pomaga w tym

Tadaaaaam

KAWA!!!!

Pyszniutkiej kawusi, może być nawet bezkofeinowa!!

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia dla wszystkich! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezkofeinowa jest Perfect👌😁

    OdpowiedzUsuń
  4. I takie dobre wiadomości to ja rozumiem! Wiwat kawa!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️

      Usuń
  5. Też słuchałam profesora Grześkowskiego wczoraj. Bardzo mnie ucieszyła informacja o zaletach kawy. Szkoda, że to tylko około 50%, ale sam fakt, że poważnie zmniejsza aktywność wirusa jest super wiadomością.
    P.S.
    Właśnie piję poranną kawę, jak co dzień po śniadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już właśnie skończyłam, taki to miły poranny akcent
      Po południu już raczej nie piję.

      Usuń
  6. Jak dobrze, że lubię kawę. Zdrówka. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mniejsza szansa na Covid, kawę uwielbiam. Podwoje dawke, bo jak Covid, ból w klatce, duszność, tlen i szpital mi sie przypomina to ugh, nie chce drugi raz, myslalam ze umre🙄

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa☕! Może to ona mnie ustrzegła, gdy moi dotknięci Covidem? Nawet wnuczki!(a one kawy nie piją!) Na szczęscie łagodny przebieg, ale jednak! Basia

    OdpowiedzUsuń