czwartek, 21 grudnia 2023

Ile to już mocy było tutaj uruchamianych

  I Gagi kciuki też miały dużo do roboty.

Chwilowo skupiamy się na Roksi i Klarce. Można sobie nie żałować używania, przy lepieniu uszek i ubieraniu choinki.

Podróż nie była najłatwiejsza ale jednak jakoś takoś. Dużo tokfm słuchaliśmy, to się droga mało dłużyła. Matko kochana, ile to się wczoraj działo!!!

Był oblgondeua tvjużnieps o 19 30 jutro normarnie. 

No i gęsi dojszuy. Tym paczkomatem. Zimne byli,  żenujące 2 lodowe wkłady nie zaszkodziły;)

Zaraz robię uszka czy cuś.  Miłych robót  i oby świat normalniał a dziewczyny się nie dawały!

34 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie MOCE! 🍀❤️🙌

    OdpowiedzUsuń
  3. Moce! A działo się, działo! Włączylismy TVP1 o 19.30!👏.ksztaltnych uszek!🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za moce i melduję, że jestem w całkiem dobrej kondycji, wyspana i gotowa do życia przedświątecznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze czego! :D obiecali mi to załatwić radioterapią (ale nie taką konwencjonalną) zrobili mi wczoraj odlew twarzy, taką maskę którą się mocuje do stołu podczas terapii. Początek stycznia.

      Usuń
    2. A potem przyozdobisz maskę na wenecko i na ścianę😊Dla potomnych na pamiątkę niezłomnej babci, która z gadem walczyła i wygrała😊
      BH

      Usuń
    3. a wiecie że mi te dziewczyny mówiły że zostanie mi na pamiątkę maska jakie mam piękne rysy twarzy - czy to nie miłe z ich strony?

      Usuń
    4. Te miłe osoby w trakcie leczenia są nie do przecenienia!

      Usuń
  5. Trochę niewyspana21 grudnia 2023 07:32

    No mocy cza dużo, bo jak się ma 3/4 zajętego żołądka to złe moce (dwóch starych wąsatych bab) mogą się spełnić. Jedna już mi obiecała, że zapali gromnicę. Zaproponowałam, żeby wsadziła sobie w odwłok, oczywiście zapaloną😂
    U mnie dziś wpada LP, pojeździć na szmacie, może w końcu ustroję dom…
    Uszka już mam w zamrażarce.
    Zresztą ja tylko usmażę rano w niedzielę karpia i zapakuję wraz z gołąbkami od LP, bo Dzieci Młodsze zamówiły i tyle moich przygotowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym te uszka też miała w zamrażarce ale życie pomiędzy domami jest skomplikowane czasem

      3/4 żołądka powiadasz🥴🙈😱😱😱

      Usuń
  6. Różne moce wysyłałam, ale tym razem zwielokrotniam siły w obu przypadkach! ❤️🍀❤️🍀

    OdpowiedzUsuń
  7. po kciuku dla każdej
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Moce dla dziewczyn ogromne, z całego serca.
    Bardzo mię zajmuje tą awantura o TVPiS, jak oni się pazurami władzy wszelkiej trzymają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️
      Widziałam, ale od 12 leżę i oglądam tenis😄

      Usuń
    2. Ja muszę bym i oglondaua ale nie mam tivi

      Dawajcie znaki, co na kortach!

      Usuń
    3. zasady mnie fkurzajom21 grudnia 2023 14:30

      Drużyna Igi i Hubiego przerypała 2 deble i miksa, nadzieja w singlach.
      To pokazówka.

      Usuń
    4. Oglondajonca jednym okiem bo grajonca w gry planszowe z Najmłodszymi21 grudnia 2023 16:20

      Przerypali. Iga wygrała z Rybą a potem dogrywkę bo był remis drużynowy przegrała z ta samą Rybą w super tiebreaku.

      Usuń
  9. I ja dorzucam moje kciuki do wianuszka z mocami❤
    BH

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorzucam wieeeeeelkie moce ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech ten wieniec z mocami będzie ogromny i skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. I nocą wysyłane :**
    ajda

    OdpowiedzUsuń